![]() |
deconstruction bangbus
nou ik ga dus naar de deconstruction tour, met een busje vol met hot studs en aangezien zij en ik geen zin hebben om naar de bands te gaan kijken willen we het liefste ieder uur een tjik in de bus om helemaal kapot te PALEN met z'n 9en.
we zullen waarschijnlijk om 14.00 daar aankomen, dus vanaf dat tijdstip is ons busje beschikbaar en kunnen we jullie verwennen vrouwtjes! Als jullie hier interesse in hebben, schrijf je dan zo snel mogelijk in, vol=vol namelijk! 14.00-15.00 ........... 15.00-16.00 ........... 16.00-17.00 ........... 17.00-18.00 ........... dan hebben we een uurtje pauze ff sigaretje roken, hapje eten, drinken en dan weer verder raggen! 19.00-20.00 ........... 20.00-21.00 ........... 21.00-22.00 ........... dan stoppen we en is waarschijnlijk ook onze cum op, en gaan we NOFX kijken, dan weer naar huis. PS: het liefste alleen maar vrouwen, maar als er mannen zijn met een behoorlijke buste-omvang, dan zijn ze ook welkom. |
Het is trouwens geheel gratis, er worden foto's gemaakt en een videoband, die dan een weekje erna, te bestellen is.
Maar daar komt later meer info over. |
:D :D :D
-> onzin ;) |
nee, mensen van onzin, die gaan niet naar Deconstruction tour, en die is geen onzin, ik meen het serieus...
lameass! |
ik heb wel een bietje tietjes.
maar ik heb geen tijd, sorry |
:D :D :D
maar toch zou dit naar onzin moeten |
nee, mensen van onzin, die gaan niet naar Deconstruction tour, en die is geen onzin, ik meen het serieus...
lameass! |
Citaat:
dan mag ie open blijven :p |
over bangbus gesproken, rutger, zet die wachtwoorden eens online
|
geen spam in mijn topic!
kom neuken of verdwijn! gij dwaas! |
hahaha
vet, de bangbus kwist niet dat die zo bekend was :D |
Citaat:
er zijn zelfs al geruchten dat het nep zou zijn |
Citaat:
Ik ben security zodat mensen als jij de bangbussers niet lastig kunnen vallen |
He Harrie!
Hoe zit het eigenlijk met mijn betaling? |
oh je hoeft niemand tegen te houden hoor, we hebben een gast bij die heeft een inhoud van 3 vierkante meter en publiek zorgt er altijd voor dat m'n mensen scherp blijven en er volledig voor gaan!
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
is de handy man ook nep dan :confused: |
Ssst.. word around the campfire is dat MILFhunter ook nep is.. :( :( maar niet doorlullen want het zijn natuurlijk maar geruchten.
|
allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geen geile ragtijgers die hard gebanged willen worden!
|
BANGBUS is ECHT@!!!!!!
wallahbiellah ashok sikkidim |
Citaat:
die zei vandaag rrrrrrauw tegen me |
na ik denk dat ik deze keer ff nie meedoe.. sorry jongens..
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |