![]() |
met hoeveel vingers typen jullie?
ik met 6
|
2 :confused:
|
Ik dacht dat ik met veel meer vingets typte, maar toen ik net telde bleken het er eigenlijk maar 2 te zijn. :o :)
|
hoi ik ben jonathan en ik test op dit moment met hoeveel vingers ik typ...:P
nee het zijn er 10, hoewel ik mijn pinken te weinig gebruik. |
Negen, acht op de lettertoetsen en rechterduim op de spatiebalk.
|
ff tellen hoor.... me wijsvinger... en nog een wijsvinger... en oeh een middelvinger.. en nog een middelvinger... woow en een ringvinger... en verrekt... nóg een ringvinger... ach en wat komt daar nog achter aan?? een pink... nee 2 pinken !
hmm en af en toe hier en daar een duim of 2... wat wil je hier mee opschieten????????? :confused: :rolleyes: |
Citaat:
Ik gebruik alleen m'n wijsvingers. ;) |
10 :cool:
|
10.. maar ik type niet op de "correcte" manier.. :)
|
10 blind
|
10 blind
...wil je ook nog weten met welke cijfers ik ben geslaagd? een 7,8,9 en een 10! traalala |
het was zeven en tegenwoordig typ ik met een vinger of 8-9
|
10
|
Bijna altijd met 10 vingers en blind. Maar soms heb ik van die buien en dan typ ik met een stuk of 6.
|
10.
|
6
|
even een stukje tekst om te testen met hoeveel vingers ik typ.... ik geloof een stuk of 7
|
Blind en met 10 vingers, maar mijn pinken gebruik ik alleen voor de Shift-toetsen. Ik heb het mezelf geleerd overigens, dus ik typ absoluut niet op de correcte manier.
|
Volgens het 10 vinger-systeem, maar wel met 9 vingers... Nu ik erover nadenk realiseer ik me dat ik mijn linker duim nooit gebruik. :). Ik heb 't geleerd met zo'n cursus op een CDtje.
|
Tien. Eigenlijk negen, omdat beide duimen dezelfde toets bedienen. Je hebt eigenlijk ook maar negen vingers nodig, dus dat is handig! :D.
|
6.
Maar dan gebruik ik mn rechterpink voor de shift en de backspace en mijn linkerduim voor de spatiebalk :) |
8 of 10, ik weet niet hoevaak ik mn pinken gebruik, maar verder gewoon allemaal geloof ik.. en ik weet ook niet zeker of in mn ringvingers wel gebruik, ik geloof niet.. dus dan uhh kom ik uit op 5 a 6, ik geloof dat ik altijd mn rechterduim gebruik voor de spatie amar ik weet het neit zeker
|
25
|
uh weedikveel... nie 10.. denk 8
|
half-blind met 2 vingers...
|
Ben secretaresse he ;) dusse...met 10 vingers en blind
|
10, blind :)
|
Ik heb het even uitgeprobeerd en het blijkt dat ik er 8 gebruik, alleen mijn rechterpink en -ringvinger niet. :confused:
|
Citaat:
|
10, en nog blind ook :eek: :cool:
|
een paar vingers.. :o
en ik ben niet blind maar ik kan t ook met ogen dicht :p |
2 soms 3 en bijna net zo snel als iemand met 10 :cool:
|
met 9, ik gebruik mijn rechterpinkt niet :confused:
|
denk toch wel met 10 vingers, meestal ook blind.
Alleen als ik een toest echt niet kan vinden, kijk ik ff waar ie zit :o |
Ik kan met 10 vingers typen en ook heel goed blind, maar dat doen ik niet :D
Euhm even denken ik tik met iets van 7 vingers ofzo. 2 wijsvingers, 2 middelvingers, twee duimen en mijn linker ringvinger. Ow en mijn rechterpink voor de enter En volgens mijn moeder tik ik met twee vingers.. |
2
|
euhm me 4 of 5 vingers denk ik ma ik typ wel rap peis ik :)
|
Citaat:
|
10, ook blind :)
|
ik ben even aan het testen met hoeveel vingers ik typ, en verrek, dat zijn er maar twee. Daarom typ ik nu opperlangzaam, maar wel met zomaar 8 vingers! is dat ff stoer. Ik kan trouwens ook blind typen, maar dan met maar 2 vingers :o
inderdaad, dit is een nutteloze post, maar kijk! het antwoord staat erin!! :) |
ik moet het ook ff testen. Mijn duimen gebruik ik niet. Mijn pinken ook niet. 6 dus.
Ah als ik de shift-toets inhoudt, gebruik ik mijn pink wel :D. Ik kan qwerty blind typen en azerty zo goed als, alleen moet ik dan wel tijd krijgen om over te schakelen naar die laatste anders mis ik de m altijd. |
Ik typ blind en met alle tien mijn vingers
|
Twee wijsvingers voor de tekst
Een middelvinger als het net zo uitkomt Twee duimen ( een voor de shift of alt toets, een voor de spatiebalk) Maar dat is op de laptop, waar de toetsen dichter bij elkaar staan.Op een gewoon toetsenbord gebruik ik meer vingers voor de tekst. |
10??? :confused:
|
ik typ meestal met 4 vingers, soms met 6.
|
Altijd met 10 vingers!! And proud of it!!
|
Altijd met tien, meestal ook wel blind, op mn examen kon ik het niet blind maar doordat ik het nu veel doe kan ik het tegewoordig wel blind, ik kan vaak zelfs niet meer typen als ik op mijn vingers zit te kijken maar ik kan het ook alleen als ik naar het beeldscherm kijk. Ik heb zo'n cusus gedaan toen ik in groep 6 of 7 zat.
|
blind met 10 vingers
|
ik heb het net even uitgeprobeerd en ik gebruik 6 vingers, mijn linker ringvinger en mijn linker pink, mijn rechter ringvinger en rechter duim gebruik ik niet.
|
4
:o Kort maar krachtig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |