![]() |
Heb je liever 10 euro kontant, of 15 euro in 1 centjes?
Deze is qua filosopisch niveau heel intressant!
|
15 euro in centjes
maar ik geef sowieso niets om geld niets om cash iig ik khoop toch nooit iets |
1 centen, die lever ik gewoon in bij een supermarkt kunnen ze goed gebruiken daar
|
Je moet eens wat meer aandacht besteden aan je spelling. ;)
Ik heb liever 15 Euro in centjes, want ik kan dat later altijd nog wel ergens omwisselen. Ik weet niet geheel zeker of dan kan, maar dan zou ik dan uiteraard eerst uitzoeken. Kan het niet dan kies ik voor het tientje. :) |
15 euro in centen. ik zet het gewoon op mijn rekening en daarna pin ik weer. Of ik betaal er gewoon mee.
|
Geef dan maar gewoon 10 euro, wat moet ik in Godsnaam met 1500 één-cent-muntjes?
|
15 euro in centjes
kan ik vast wel onwisselen voor 2 biltjetten bij winkels, die zijn altijd dolblij met kleingeld :) |
15 euro in centen
|
15 euro in 1 centjes
Gewoon omdat het meer geld is. Wat boeit mij het nu of ik veel muntjes op zak heb :) |
15 centjes... wissel ze in ofzo...
|
centjes. is wel weer is grappig....
' - 4 amsterdammertjes!!! -dat is dan 9,40. *rinkel rinkel rinkel* -asjeblieft!!!!' |
Centjes zijn ook contant geld.
En ik heb ooit iets van tien gulden afgerekend met alleen maar stuivers. :En er eentje te weinig gedaan, en toen ze zeiden dat ik tekort kwam betaald met een tientje. Ja, gemeen dat we waren, op ons twaalfde. :o |
Citaat:
|
Als ik die € 15 in 1-centjes moet krijgen neem ik liever € 10 contant (y)
Dan maar €5 minder |
ik neem de 15 euro in centjes. dat komt teminste hard aan als je er mee gooit. :D
|
1500 centjes graag :o
|
Citaat:
|
ben ik nou de enige die de 10 euro neemt
|
10 euro, pleur maar op met al die centen. Dat is de moeite niet voor die 5 euro verschil.
|
Citaat:
Ik zou gewoon voor de losse 'centjes' (wat een walgelijk woord, noem het gewoon centen) gaan, boeit mij het wat dat het van die priegel dingen zijn. (En winkels zijn vaak blij met los geld, niet als je €10 met centen betaald, maar gewoon een paar losse centen er bij.) Citaat:
Citaat:
|
doe de 1500 centen maar :)
juh, is toch 5 euro meer, en ik geef het toch wel uit :) |
Citaat:
Citaat:
Nee dus |
1500 centen... Voor als ik ook nog eens iemand wil pesten o.i.d.
|
15 euro in centjes.
Als je dan ergens gaat betalen zijn ze lekker lang bezich met tellen :p :rolleyes: En idd bij supermarkten kunnen ze het goed gebruiken... |
10 euro in een briefje...alsof je iets hebt aan 1500 eurocenten. Beetje triest als je die dan ook echt nog gaat aannemen, verder zijn ze in de winkel helemaal niet verplicht om die aan te nemen. Dat weet vrijwel niemand, maar het hoeft niet.
|
Back in the Eighties, toen de vijfguldenminuten werden geintroduceerd, was dat een geliefd spaarmiddel. Ik heb zo nieuwe schoenen bij elkaar gespaard. 150 gulden in munten, maar de winkel nam ze gelukkig wel aan. Er was notabene net iemand geweest die ook al in vijfjes had betaald, hijhad echt twee bakken in zijn kassa vol munten.
Maar ja, verkocht is verkocht en geld is geld, toch? |
briefje van 10 euro alsjeblieft!
|
doe maar dat briefje...al die centjes pff, das echt klote.
|
doe maar 1500 centen, die wissel ik wel bij de bank in ofzo.
|
doe die centen maar. die geef ik wel een keer aan een vriend als diegene nog geld van me krijgt :D
|
1500 eurocenten!
ik spaar eurocenten...... :o |
Nou.. 15€ is meer maar een zak van 1500 centen is zwaar en als je met zoveel muntjes naar huis moet fietsen verbruik je veel meer energie en dus ben je eerder niet meer instaat tot werken dat scheelt veel geld en zowieso je moet die treop verslepen dus je moet weer meer eten.
|
Citaat:
Anyways--> doe mij maar 15 euro, dan gooi ik het wel bij de bank in die munten-machine! |
10 euro want dat lijkt voor mijn gevoel veel meer en ik geef toch bekant nooit geld uit dus wat dat betreft...
|
Doe mij dan maar 15 euro in centen. En daarna gewoon even langs het postkantoor om ze in te wisselen.
|
Heb het liefste 5 Euro briefjes en 10 Euro briefjes en 20 Euro briefjes.
Van munten de 2 Euro, 1 Euro en 50 Eurocent. Hou ook altijd een 20 Eurocent, een 10 Eurocent en een 5 Eurocent bij me voor op stap als ik iets uit de muur wil trekken tussen de kroegen door en dat mot gepast zijn, of om de portiers van sommige tenten geld te geven :D Maar 2 Euro centen en 1 Euro centen mot ik ech niet hebbe, heb je toch nix aan :o :rolleyes: |
ik spaar 1-centjes, en zou sowieso voor de 15 euro kiezen.
|
Citaat:
ontopic: Doe mij maar de 10 euro! |
doemaar 10 euro van centen krijg je vieze handen :eek:
|
hmmz 1500 centen is wel erg veel...kga voor de €10
|
I want 10 Jeuro's
|
je bedoeld: of een briefje van 10 euro, of €15,- in muntjes van 1 eurocent?
Dan kies ik toch de 10 euro, al die 1 centjes zijn zo'n gedoe :S Maar ik kan het natuurlijk ook naar de bank brengen en in zo'n muntjes-teller-automaat doen.. Doe dan toch maar de €15,- in centjes. |
Ik heb een keer met een vriend een andere vriend 1500 centjes voor z'n verjaardag gegeven :D:D:D
(we werden overigens best raar aangekeken bij die bank...) Yeah, centjes roeleren!! |
15 euro in 1 centjes..
dan ga ik ze wel wisselen in de supermarkt ofzow..:D |
15 euro in centjes want dan kan je die in je spaarpot doen en heel hard rinkelen en zeggen dat ik heel veel geld heb :D
|
In 1 centen, ik heb een bak waar ik al m'n 10, 5, 2 en 1 centen in gooi... die dan dus ook :)
|
10 euro.
Ik kom om in die 1 centjes. Stop ze tegenwoordig in een pot die steeds voller word. Misschien ook niet al te slim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |