![]() |
Heb jij wel eens het gevoel dat DK verheffend werkt? Dat je hier iets opsteekt?
Dat heb ik persoonlijk namelijk maar heel erg weinig. :o
|
Nee.
|
niet echt
|
Citaat:
|
Nee, maar ik zit hier ook voor de Kantine-babes.
Hahahahahaha. |
Op dit moment niet, want ik was eigenlijk van plan om 21.45 te stoppen met internetten (ik moet nog leren :O ) Alleen nu zijn hier 100 nieuwe topics geopend, dus moet ik eerst op allemaal nog antwoorden :/
|
Okay. Dank. :)
En zou je graag willen dat DK wel degelijk verheffend zou werken? Dat je hier iets van zou kunnen opsteken? *onderzoekt* :) |
DK=DK en dat zal nooit veranderen, maar toch leer ik hier soms echt wel wat. Er zijn soms topics waar ik niet direct antwoord op kan geven of waar ik gewoon niets van af weet.
En moet het informatiever allemaal? Nee, ik vind van niet. De Kantine is ontzettend goed zoals het is en voor de echt serieuze zaken kan je natuurlijk op allerhande andere fora terecht. :) |
Nee
|
ja, maar dan niet zo zeer van de topics.
|
nu je het zeg hier leer je eigenlijk het minste :)
|
Neen, en dat hoeft van mij niet ook.
|
Nooit. Niet van DK.
|
Citaat:
|
Nee... :D
|
Citaat:
|
Nee :D:o
|
Nee, maar is het dan de bedoeling dat je hier iets leert!?
Kan me namelijk niet echt voorstellen dat er mensen zijn die hier komen om er iets van op te steken |
Ik niet, op Onzin leer ik meer
(ja, écht) |
nee.
|
Ja hoor.
*probeert lachen in te houden* :o |
Ik steek hier iets op over anderen :o
|
Soms
|
Ja, vooral topics als 'hoeveel deurklinken heb jij vandaag aangeraakt?' hebben een enorme informatieve waarde.
:rolleyes: |
Citaat:
|
als ik op een forum zat om er iets van op te steken zou ik toch ergens anders heen gaan... 'k Vind het hier alleen maar grappig :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |