![]() |
Will en Gareth.
Ze doen mee aan Idols in Engeland, ze breken ook in Nederland door met leuk in het gehoor liggende popliedjes en nu... allebei een cover van een jaren 60-nummer.
Will doet Light My Fire. Gareth doet Unchained Melody. Niet erg origineel, maar wat maakt dat nou nog uit tegenwoordig? Als je even geen inspiratie hebt voor een nummer, pak je gewoon een ouwe plaat uit de jaren 60 van zolder. Veeg het stof eraf en maak er een geheel eigentijds nummer van. Resultaat: Nieuwe hit. Geld stroomt binnen. |
ja tis schandalig maar wat wil je hier nou mee zeggen? Verzin eens een stelling misschien dat er dan meer reacties komen
|
will and gareth were sitting in a three
K-I-S-S-I-N-G! |
Citaat:
STELLING: Will en Gareth (en heel veel andere artiesten) moeten eens wat origineler proberen te zijn en niet meteen met hun poten naar oude nummers gaan grijpen die al door 351 anderen zijn gecovert. ;) |
Will young moet dood! hoe haalt ie het in z'n bolle hersens om light my fire zo te verkrachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ie et goed deed dan von ik et nog steeds slecht maar hoe ie et nu doet......aftuigen |
Citaat:
|
Citaat:
|
De mijne niet.
|
Citaat:
Praat dan in normale taal maar zeg niet dat iemand dood moet. :mad: Daarnaast vind ik Will wel leuk en dat zeg ik tenminste eerlijk. :p En natuurlijk gaat het niet de originaliteit, het gaat om het verkopen van zoveel mogelijk cdtjes. Dat lijkt me logisch met zo'n programma als Idols en dan bij de BMG onder contract zitten. Onder het motto, als het maar verkoopt. En ze verkopen goed, dat is het enige wat telt bij die platenmaatschappij(en). Zo had je net zo goed Jim en Jamai als voorbeeld kunnen nemen, precies hetzelfde idee.. examen frustraties, maar stiekem meen ik t wel. :) |
Citaat:
|
Waarom zou ik niet mogen zeggen dat iemand dood moet? Want dat moet hij wel.
|
precies, je hoort gewoon met je poten van zo'n nummer af te blijven.
|
dan weet je het nu :). ik ben niet zo bekrompen hoor :)
|
de heu!
|
Citaat:
|
dit is gewoon fuckin heiligschennis!
inderdaad die gast moet dood. die idolslozers hebben al zo'n moeite met zelf nummers verzinnen.. zing dan niet. ga dan dood. |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
En verder?
|
Citaat:
|
Voor iedere forummer die nu wil gaan huilen over het woord 'dood': Neem het met een korreltje zout.
:D |
Citaat:
ontopic: ik vind het maar zielige mannekes. |
Citaat:
Maar de originaliteit is ver te zoeken, wat nu? |
Citaat:
Het is nu wachten tot Di-rect met een compleet Beatles-coveralbum komt, en op Jamai die van "I can't get no Satisfaction" weer een wereldhit maakt (oh nee, dat nummer is al een keer vernederd door Britney Spears! :o ) |
het blijven gewoon waardeloze 'artiesten'. ohja, ze zullen vast wel hits scoren hoor... maak je geen zorgen, er zijn genoeg breezahs die die singles kopen. maar ze zullen nooit het respect krijgen van echte muziekliefhebbers en van hun collega artiesten al helemaal niet.
|
heilig schennis ;);)
nee ff serieus, ik vind het echt nergens op slaan dat een rookie als Will Young een nummer van de Doors gaat coveren... :eek: grrrr..... :mad: |
wat is nou het idee achter dit topic?
|
Citaat:
|
de volgende wordt van madonna, (ja nog een..) en ik zal persoonlijk over de vloer kruipen, justify my love te zingen en de clip na te maken. ofzo.
|
Citaat:
alsof jij nooit per ongeluk een H aanslaat als je een T typt!!!! |
Citaat:
|
ik vind will young zoo schattig maar hij moet wel met zn tengeltjes afblijven van nrs die die tot zn waarde kan laten komen
|
Citaat:
|
naast de muziek van beide heren irriteer ik me ok vooral bij will aan de eh, rij ontwikkelde onderkaak en bij gareth toch wel aan het hele hoofd....
|
Citaat:
:mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |