![]() |
MP3 aan elkaar zetten..
Daar ben ik weer s met een leuke vraag..
Kheb een set van Tiesto in concert gedownload, alleen wordt die in verschillende delen gedownload van ieder 15 minuten ongeveer. Is het mogelijk om die aan elkaar te zetten met een of ander programma? En zo ja, welk programma bijvoorbeeld... ivm de grote drukte is de zoekfunctie uitgeschakeld... ;) |
dat kan met NERO-wave editor
kan je ook mp3's mee editten werkt heel simpel |
Zo simpel dat zelfs IK t kan?? :o
En is dat ook nog ergens te downloaden... |
Ohja, en bij die delen staat bij bestandstype: 001-bestand, 002-bestand enz. (elk deel anders)..
Maar voor die prog. moeten het MP3 bestanden worden... Hoe kan ik dat veranderen dan?? |
|
Citaat:
Maar zoals ik al zei, dan moeten die bestanden wel van MP# formaat ijn, en hoe doe ik dat... :confused: |
Geef de bestanden een chronologische naam, bijvoorbeeld 1.mp3, 2.mp3, 3.mp3 etc en pak WinZip er bij. Maak hier een ZIP van ZONDER compressie. Hernoem de ZIP naar MP3 en klaar.
|
Citaat:
Zit er geen Meta-informatie tussen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
hiervoor meot je winrar hebben om het uit te pakken en dit programma maakt er gelijk één volledig bestand van |
Citaat:
|
Citaat:
1. Allemaal selecteren 2. Add to ZipFile 3. Bij Compression: None 4. Bij Action: Add (and replace) files 5. En bij Add to Archive: ... ? Wat doe ik dan verkeerd en wat moet er bij Add to archive komen dan... :confused: |
Of moet het zijn: Add to Mijn muziek.zip ??
Als ik dat doe krijg ik in de map mijn Muziek een WinZip file waar ze allemaal inzitten, kan ik die dan naar Mp3 hernoemen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
^_^ |
Citaat:
Heeel moeilijk voor mensen die ook een leven naast de computer hebben, geloof me... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
1 zin, en ik weet precies wat voor een figuur je bent... :eek: (n) |
Ok..
Je download Winrar op www.rarlab.com Dan open je met winrar de allereerste file.. die pakt alles uit.. Dan heb je 1 groot bestand.. Als et goed is is elk bestand je zo rond de 14,3mb, behalve de laatste |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |