![]() |
Tegenstrijdigheid?
Zijn rokers die in sportkleding en op sportschoenen lopen, eigelijk niet een beetje tegenstrijdig? Ik bedoel, ze dragen sportkleren, maar roken wel... :confused:
En is het ook niet een beetje tegenstrijdig als rokers veel aan hun uiterlijk doen? 's-Ochtends een half uur voor de spiegel staan, maar door het roken van binnen wel verrot zijn... En roken stinkt ook nog eens behoorlijk. Maar de meeste rokers gebruiken wel een geurtje of deo. Tegenstrijdig? |
Ik denk dat de meeste rokers ook wel een beetje willen verbergen dat ze roken, door gewoon 'normaal' te ruiken.
Ik snap de link sportkleding en roken alleen niet. Er zijn ook mensen die sportkleding dragen omdat ze het mooi vinden. Of mensen die roken en ook aan sport doen? Dat mag toch wel of niet? |
Uhm, heeft deze discussie enigszins nut? Wat wilde je ermee zeggen? Dat alle mensen die graag een sigaretje roken (wat overigens hun eigen keuze is) zich maar als zwervers moeten gaan kleden?
Waar ben je mee bezig als je over dit soort dingen nadenkt... :confused: Maargoed, zal wel aan mij liggen ofzo... Even voor de duidelijkheid: Nee, ik vind het niet tegenstrijdig. Onderbouwing? Zie hierboven. |
Ja, er zit een zekere tegenstrijdigheid in ja...wat wil je daarmee zeggen?
|
Citaat:
Net als alle mensen met ziektes, mensen die koffie drinken (dacht je dat dat goed voor je was) mensen die drinken etc. |
Mensen die roken+sporten schijnen gezonder te zijn dan nietroken en niet sporten..
(ooit is gelezen) |
*nomineert voor grootste BS* topic*
voetnoot (bullshit, geen black sugar) |
Maar waarom vind je dat eigenlijk?
|
Uh omdat roken en het dragen van sportkleding vrij weinig met elkaar te maken hebben?
|
Citaat:
|
ik rook ook en ik sport net zo goed. Conditie kan geen kwaad want als je niet zou sporten en wel zou roken zou ik veeeel mindere conditie hebben.
En ik gebruik deo omdat je dan niet een uur in de wind stinkt naar zweet, niet om rookgeur te verbergen . en geurtjes gewoon omdat dat lekker is. maar ik mis geloof ik de cruciale punt van deze topic, dus laatmaar :S |
In case you haven't noticed lately, darling.. Rokers zijn ook gewoon mensen.
|
bullshit
dan zouden lelijke mensen ook geen mooie kleren aan mogen trekken... |
*steekt sigaretje op*
|
Citaat:
[edit]hmm, ik ga denk ik maar gewoon doen wat 'r in je sig staat... |
en dan hebben we het nog niet eens over de blowende zakenmannen gehad.
|
Citaat:
|
ik denk dat ie bedoelt de tegenstelling
roken/ongezond -- sporten/gezond en niet de associatie met kleding. maar ik denk dat die mensen denken dat t elkaar dan in evenwicht houdt wat wordt er weer veel gedacht zo laat op de avond |
Citaat:
|
Citaat:
|
irritant trouwens, die felle anti-rokers. Ik bestook mensen toch ook niet met afschuwgeluidjes (hehe ok soms wel, daar gaat mijn point)als ik ze vlees zie eten (wat in mijn ogen even vies is) of mac donalds-food zie binnenvreten, of zich zitten te bezatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rokers moeten opgesloten worden!
|
Ik heb niet gezegd dat rokers de genoemde dingen niet MOGEN, ik heb gezegd dat er een bepaalde tegenstrijdigheid in zit.
Met sportkleding bedoelde ik: sportief proberen te zijn (sportief is gezond), maar aan de andere kant wel roken. Met roken maak je jezelf kapot (mij hoor je niet zeggen dat dat niet mag), maar probeer dan ook niet krampachtig de nadelen van het roken weg te werken. |
Dan kun je alles wel tegenstrijdig vinden.
Ik ben lid van de sp maar hou wel van winkelen :rolleyes: :D |
Citaat:
|
alsof je alleen maar sportkleding aantrekt om te gaan sporten
|
sorry hoor, maar wat een onzin!
|
Citaat:
Wat jij eigenlijk is; ALS je rookt dan mag je geen geurtjes op doen, geen sportkleding dragen en geen tijd aan je uiterlijk besteden? :confused: |
Citaat:
|
Wees blij: gelukkig sporten de mensen die roken nog.
|
Citaat:
|
Er is zoveel ongezond... Je moet ergens van doodgaan he? En tja... misschien is het een tegenstrijdigheid, maar ik vind het niet iets waar ik vannacht van wakker zal liggen.
|
Mischien moeten we allemaal maar lekker ranzig gaan doen. Iedereen doet vast wel iets dat ongezond is en of stinkt. Mja waar hebben we dan deo voor uitgevonden?
Maar ok, ik vind dat je soms best tegenstrijdig mag zijn in dat zoort dingen. Ik rook en sport ook. (en gebruik nog deo ook :eek: ) |
Citaat:
"Probeer dan ook niet krampachtig de nadelen van het roken weg te werken." Pf. "Je bent toch al verslaafd, ga nu dus maar in een hoekje zitten doodgaan." Hoewel, jaha, een bepaalde tegenstrijdigheid is er. Maar dan wel een logische. Kunnen we net zo goed topics gaan maken over 't feit dat de blaadjes aan de bomen groen zijn. |
Ja bah daar stoor ik me nou ook aan, als je rookt moet je eigenlijk gewoon je linkerarm amputeren en alleen maar in een jutezak rondlopen, dán merk je tenminste flink dat je rookt en heel slecht bezig bent.
Hetzelfde met al die mensen die friet eten. BAH wat heb ik daar een hekel aan zeg. Waarom gaan ze niet gewoon dood. Ze vergiftigen zichzelf met overbodig veel vet. Ik vind dat díe mensen maar hun rechter testikel of schaamlip moeten amputeren dan voelen ze pas hoe slecht friet voor ze is. Bah mensen in het algemeen, ík heb er ook een hekel aan ja. |
Iedereen is het met me oneens dus, nou lekker dan...
betekent dus dat ik helemaal verkeerd zat met dit topic!! Sorry dan maar!! :( |
Excuses aanvaard ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |