![]() |
Stackers
Wel eens stackers gehad!
Het is geen drugs maar een capsule die je slikt! Hierdoor krijg je een enorme energystoot die zo'n 6 tot 8 uren duurt! Enorm fijn voor op grote feesten! Goede drugsvervanger! ;) Heb het wel eens gehad! Fijn gevoel helemaal nuchter en toch energy! Meer mensen ervaring met stacker3 Ook een groot voordeel is dat het de beste vetburner allentijde is! Gewoon verkrijgbaar in de sjop! :) |
leuk al die uitroeptekens ;)
maar goed, ik begin een beetje de indruk te krijgen dat alle herbals ongeveer hetzelfde zijn... aangezien er telkens dezelfde dingen beloofd worden. |
lol :D ik gebruik Stacker4 als fatburner.
je voelt geen drol van dat kleine beetje ephedra wat ze 'r in stoppen.. |
Citaat:
ik moet namelijk ook nog steeds een paar onnodige kilo's kwijt ;) |
mja, 't werkt wel... als je in combinatie met die dingen gaat sporten helemaal.
|
Whahah ja sorry ik doe altijd met uitroeptekens! :S
Maar ik voelde wel een energystoot door die dingen! Kon de hele nacht doorbeuqen! :D 2 vriendinnen van me voelden indd ook weinig tot niks & ik samen met een andere vriendin voelden resultaat! :D |
Citaat:
je voelt er geen reet van en je blijft ze doorvreten om wat te voelen totdat je na verloop van tijd buikpijn krijgt, doe mij maar een echte :) |
koop dan ephedra... ik ga ook af en toe op de ephedra trainen .. is echt te relax!
|
Waarom zal ik ephedra kopen!
Ik voel wel resultaat van dat goedkope spul! Nou mooi voor mij toch! hoef ik tenminste niet aan de harddrugs! Of uberhaupt aan de drugs! Daar ben ik vanaf & ben ik trots op! Kostte namelijk best veel moeite! |
Citaat:
hoeveel kosten die stackers van je dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Ephedra is geen harddrugs Stackers zijn hetzelfde als ephedra.. dus ook drugs Je zit dus aan de drugs Junk! :D |
Citaat:
|
Ik geloof dat alle bewustzijnsbeinvloedende middelen drugs zijn hoor
|
Citaat:
stackers zijn leuk om op te sporten, maar als je dan toch wat slikt als je de hele nacht door wilt gaan neem dan ephedra of gelijk een pilletje. Volgens mij zijn stackers slechter voor je dan als je een ephedra neemt. trouwens..vaal, ik vind je opmerking wel erg algemeen genomen. Ephedra zie je als drugs, maar de hoofdzaak van ephedra is een energiekick geven. dus niet zozeer bewustzijnsveranderend. |
Ik ben geen junk!
Ik heb wel drugs gehad 2 jaar maar ik doe het nu niet meer! En ik zie Stackers absoluut niet als een soort drugs want daar voel je hele andere dingen van! Stackers geeft je alleen net dat beetje xtra energy! Maar iedereen heeft daar een andere maning over! |
het enige wat ik hier over kan zeggen is dat het gewoon gore troep is, als je dan extra energie wilt neem dat gewoon gelijk xtc en ga niet van die zooi zitten vreten die zogenaamd geaccepteerd wordt door jouzelf en de rest van de maatschappij omdat het geen echte drugs schijnen te zijn.
ik heb een keer vijf van die donders genomen en ik vond het echt KUT, toch maar liever gewoon een pilletje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is toch zoiets wat je in de sportschool kan kopen als afslankmiddel? of heb ik het nou verkeerd?
|
Citaat:
alhoewel ik er zelf nix heftigs van heb gevoeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |