![]() |
nederlands spreekbeurt/presentatie over parfum
hey mensen!!! :)
hoest met jullie??? met mij goed ik moet 11 juni een spreekbeurt houde over parfum heeft 1 van jullie mischien informatie over parfum of geurtjes of heeft iemand wel eens een spreekbeurt of presentatie over parfum of geurtjes gehad?!?!!?! ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie informatie hebbe of mischien wel een heel werkstuk ik zou jullie egt heel dankbaar zijn dus als je wat hebt kun je het hier 8erlaten ma je ken het ook naar me mailen me emailadres is: earlysab@hotmail.com nou alvast bedankt (y) xxxxx sabina :rolleyes: |
Dit hoor je niet op 2 fora te plaatsen. Ik laat hem hier staan omdat het over nederlands gaat, maar ik zou je willen vragen je eigen topic te verwijderen op Algemene Vakken. :)
|
ik heb alleen wat in het frans voor je, sorry :( (dat was een tekst die we moesten vertalen) maar, kijk gewoon eens in de bibliotheek! er is werkelijk genoeg over.
over de 'mode' van parfum. waar parfum van wordt gemaakt de flesjes blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat |
bedankt voor je hulp!!!
en die anneee ik heb het op die andere algemene vakken al verwijderd!!! nou doei doei xxxx sabina en ik zoek nog info :p |
heey sabine ,,
ik ben benieuwd of je nog dat spreekbeurt van parfums nog hebt, omdat ik moet dit jaar ook een spreekbeurt over parfums doen.. ik hoop dat je me kunt helpen.*O**O**O**O* XXXXX, loontje |
Up dus slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |