![]() |
Snapt hij het of snapt hij het niet?
|
again
Citaat:
Citaat:
|
Erg vermakelijk maar aan de rest van de artikelen op de site te zien zal het waarschijnlijk geen serieus interview zijn. Wat te denken van het volgende wereldschokkende nieuws:
http://graphics.theonion.com/pics_39...s_jerk-off.jpg Rumsfeld Makes Jerk-Off Motions As Powell Speaks At Cabinet Meeting :D |
Citaat:
|
the onion heerst :D
ze hebben ook een artikel over marilyn manson die langs de deuren ging om mensen te shockeren. http://www.theonion.com/onion3703/marilyn_mason.html en ook over een extra cirkel die rond de hel wordt gebouwd omdat het te vol wordt. :) http://www.theonion.com/onion3408/tenthcircle.html |
|
geweldige site :D
|
als we nou eens allemaal niet zo zeuren en gewoon goede echte punk gaan luisteren :)
|
Citaat:
|
hahah dat is nog eens een coole site
|
haha
wa een droplul |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Velvet Underground MC5 Stooges Ramones Television Richard Hell |
Citaat:
dead boys new york dolls |
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
dat er serieus mensen zoals die dude zijn die denken dat ze serieus worden genomen? true punk, green day? the offspring!? nofx vind ik zowiezo niet zo'n geweldige band maja i don't deny the fact dat ze wel punk zijn want dat zal dan ook best wel:). (doe ik nu hetzelfde als die dickhead? :)) wat is er mis met naar craig's brother, ten foot pole, venerea etc. luisteren, ben je dan niet punk meer (not that i'm trying anyway)? auw, doet dat even pijn.. |
Gary Craptalk, snapt hij dat The Onion een satirisch webzine is dat interviews bedenkt of snapt hij het niet?
|
loserkid: Besteed je tijd niet aan "hippe vogels" die er toch nooit ene flikker van zullen begrijpen. :)
|
juist..
|
Citaat:
Oftewel jij neemt hem niet serieus, maar jij weet ook niet wat het precies inhoud lijkt em dan |
Mensen, jullie zijn idioot als je The Onion niet kent.
Net zoiets als whitehouse.org :D |
Citaat:
mag je tegenwoordig ook al niet meer naar muziek luisteren zonder gezeik dat je natuurlijk wel de geschiedenis van punk moet kennen ofzo? kinda sad don't you think |
Citaat:
|
Idd wel lol :D
Maar ik moet zeggen, zit kern van waarheid in. |
Wow die gozer is true :D..
It's His Job To Keep Punkrock Elite... :rolleyes: |
Citaat:
Johnny Thunders & The Heartbreakers Dead Boys/Stiv Bators Social Distortion The Clash The Pointed Sticks Real Kids Buzzcocks zijn ook wel oke Velvet Underground beschouw ik niet echt als punk, maar het is wel geniaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Sex Pistols (ook al beheersen ze hun instrumenten niet :D) The Buzzcocks The X-Ray Spex UK Subs Angelic Upstarts Peter & the Test Tube Babies En ga zo nog maar even door. 1976 punk rules! Ook 999 en The Exploited mogen er wezen trouwens. |
Citaat:
Johnny Thunders & The Heartbreakers zijn amerikaans Dead Boys/Stiv Bators - zijn amerikaans Social Distortion - zijn amerikaans The Clash - UK The Pointed Sticks - canadees Real Kids - amerikaans Buzzcocks - UK en hoe kon ik Johnny's NEW YORK DOLLS vergeten dus ja amerikaanse punk, ik kan het niet beter noemen dat doe ik niet, ik luister gewoon wat goed is, ik trek geen landen voor. - G.C. |
ik heb toch wel een voorkeur voor amerikaanse punk. Die hebben toch altijd wel meer rock&roll invloeden gehad enzo..het trekt me meer.
|
En Britse punk is natuurlijk gewoon begonnen als marketingstunt van Malcolm McLaren & Vivienne Westwood om hun kleding te promoten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag echt hopen voor die gozer dat hij is bedacht want als hij bestaat is hij echt te triest.
hahaha Een Offspring fan die Sex Pistol t shirt dragende mensen uitmaakt voor het feit dat ze nep punk zijn. |
Citaat:
- G.C. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |