![]() |
Alergisch voor rubber
Hoi iedereen, ik heb een probleempje
Ik denk namelijk dat ik alergisch voor rubber. Als ik namelijk sex heb gehad met mn vriend dan heb ik een dag daarna een soort `blaasontsteking` Ik heb het gevoel dat ik constant moet plassen en ik heb pijn in mijn onderbuik. Dat duurt ongeveer een week en soms zelfs langer. Je snapt dat ik dat echt heel vervelend vind! Heeft iemand dit ook en ben jij inderdaad ook alergisch voor rubber? Wat heb je gedaan toen? |
[COLOR=red]je weet natuurlijk neit zeker of je allergisch voor rubber bent maar voor mensen die dat zijn heb je speciale condooms die neit van rubber zijn. Ik geloof "Advanti" ofzo maar dat weet ik neit 100% zeker
|
Oh, dat wist ik niet, nou in ieder geval bedankt..
andere mensen ervaring hiermee? |
Kunnen er alsjeblieft meer mensen reageren want ik zit er echt mee!
|
Nijntje heeft al antwoord gegeven. Je hebt waarschijnlijk een latex-allergie, en omdat vele mensen dat hebben heeft o.a. durex een latex-vrij condoom. Weet de naam niet, maar dat kun je wel op http://www.durex.nl/ vinden.
|
Hey mensen, ik ben net naar de dokter geweest en ik heb het er gelijk met haar over gehad. Zij zegt dat ik Latex allergie heb en dat dat heel zeldzaam is. Natuurlijk adviseerde ze me andere condooms te gebruiken en ik heb medicijnen tegen de pijn die ik nog van de vorige keer heb.
Als jij ook last van zulke klachten hebt kun je het beste eers even langs de huisarts gaan. Deze kunnen namlijk gemakkelijk testen of je het echt hebt, en of hiet niet een of andere infectie is :) |
~hatjoe~
Allergien zijn niet fijn.. zeker nie met sex... sterkte :o |
Als ik namelijk sex heb gehad met mn vriend dan heb ik een dag daarna een soort `blaasontsteking` Ik heb het gevoel dat ik constant moet plassen en ik heb pijn in mijn onderbuik. Dat duurt ongeveer een week en soms zelfs langer.
:confused: dit heb ik ook elke keer als ik het met condoom doe :confused: heb je nog meer bijwerkingen ofzo? jeuk ofzo? want dit heb ik juist niet. alleen lichte blaasontsteking gehad en keren daarna vaak moeten plassen en iid veel pijn in onderbuik. |
heyz ik ken iemand die ook allergies is voor condooms en ze is ook nie aan de pil want daar is ze ook allergies voor maar zei doet altijd voor het zingen de kerk uit want anders kan het nie
kuzzies |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |