![]() |
vrijen
vrijen jullie als je ongesteld ben of als je vriendin :confused: :D ongesteld is???
|
nee, lijkt me niet lekker.. (n)
|
Nee.
Ik vind t vies. Mijn vriend wil t wel, het maakt hem niet uit. |
Ja. Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee.
|
Citaat:
|
Nee, dat doen we niet omdat we het allebei best onsmakelijk vinden. :)
|
heerlijk toch, vrouwen zijn het geilst als ze ongesteld zijn
|
Citaat:
Edit: de vruchtbare periode is nog veel erger. Dan moet ik me beheersen om de postbode niet door de brievenbus heen te sleuren. Dat is de tijd van de maand dat vriend besprongen word bij thuiskomst en dat we dan het bed niet halen. ( Vorige week hadden we de keukengordijnen vergeten dicht te doen en het licht brandde....) |
Nee ik heb liever niemand daar beneden als ik ongesteld ben... bleh...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, doen we niet. Ik verwen hem wel, maar andersom ff een keertje niet. Vind het niet zo'n fris idee.
|
Ja hoor. Handdoekje eronder (ookal vergeten we dat wel eens) en klaar :)
En het helpt idd echt voor buikpijn (en hoofdpijn en rugpijn, seks is gewoon gezond:p) Alleen als ik heel erge buikpijn heb doe ik het liever rustig aan. lekker in elkaars armen liggen en een beetje heen en weer wiebelen ^^ |
gewoon lekker likken als ze ongesteld is! heerlijk!
|
(n) (n) NOU NEE... lijkt me niets :o :D :eek: :eek: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
psycho, wat ben jij een etter zeg
|
Citaat:
|
aan de hand van je laatste posts te zien wel ja..
|
och, alleen onder de douche dan ben je de zooi meteen kwijt :o
|
de eerste twee dagen kan ik dat niet echt verdragen en daarna is het wel fijn.
|
ja.. naja, we hebben t deze maand voor het eerst gedaan. ik was geil, maar ongesteld en hem maakte het niets uit dus ja, dan graag :D als het hem niets uit maakt :D
maar de eerste dag zoiezo niet want dan ga ik dood van de buikpijn.. later soms.. dus .. maar als ik buikpijn heb heb ik ook geen zin :D |
Ik heb liever niet dat we het doen als ik net ongesteld ben (denk aan; veel bloed, buikpijn en chagerijnig :rolleyes: ) maar de 3e of 4e dag dan gaat het wel.. Ben altijd best wel geil dan!! Me vriend vindt het ook niet erg ("als een echte man, kan hij tegen bloed!!" :D ) ach ja.. gezellig toch?
Citaat:
|
Citaat:
|
ielll nee... ik vind het niet zo'n lekker idee... ik vind ongesteld zijn zo vies... en het stinkt en al die brokken en klonten... nou nee.. liever niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm nee...... vind het idee alleen al ranzig
|
Mijn vriend maakt het niets uit, ik vind het niet zo prettig vanwege de zooi die het geeft. Hebben het 1x gedaan maar als ik écht geil ben doen we het wel.
|
Hmm ik ben meestal wel super geil dan.
Eerste dag niet ivm klote buikpijn maar daarna graaaaagg Alleen nog niet echt geprobeerd.. ach wie weet ooit es proberen.. |
Als hij me wil likken/neuken als ik ongesteld ben, maak ik het daar beneden wel even goed schoon en leg er dan een oude handdoek onder. Die kerel van mij gaat niks te ver!;)
|
Jahoor. Niet als het nog heel heftig is, want dan wordt 't zo'n zooi, maar dat komt er op neer dat we 't alleen de eerste dag van mijn menstruatie niet doen.
|
bij het orale werk: tampon erin
bij het daadwerkelijke penetreren: tampon eruit, leuter erin, leuter schoonmaken, tampon erin vergeet neit een handdoek eronder te leggen! |
Citaat:
|
Het zijn meer stukjes baarmoederwand of -slijmvlies dan brokken. En het ruikt absoluut niet lekker als je het langer dan 5 minuten laat zitten. Als je je eerst goed wast stinkt er niks, dan is het oude bloed weg, en het verse bloed is vrijwel geheel geurloos.
|
we doen dat niet... ben op die momenten dan wel behoorlijk opgewonde.. maar hij is er nooit als ik ongesteld ben dusjá doe 'k het zelf..
maar ik geloof niet dat mijn vriend dat zou willen, als ik het zou willen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kvin t zelf nie erg, zolang jongen er ook maar geen probs mee heeft :) |
Je moet het ook doen vlak voor de buikpijn losbarst, dan heb je de helft van de buikpijn niet nodig. Dat zijn namelijk weeen, die de baarmoedermond een centimeter open moeten krikken. Door het gebonk en de samentrekkingen van baarmoeder en baarmoedermond, gaat de baarmoedermond al een stukje open. Dat scheelt alvast.
|
Citaat:
komt nog wel denk ?! |
Citaat:
|
We hebben het welleens gedaan als ik ongesteld was .. geen probleem.
|
Nooit gedaan en ben ook niet van plan het te gaan doen. Voel me gewoon beetje "vies" als ik ongesteld ben en ja.. nee lijkt met niet zo´n lekker id.
Je hebt dan wel van die jongens die zeggen "een echte man bevaard (??) de rode zee"... nou nee mij niet gezien :) |
Mja, onder de douche misschien een idee, maar niet op de eerste paar dagen (ik bloed echt veel, dan is 1 handdoek waarschijnlijk niet eens genoeg om mijn bed schoon te houden). Later - als hij wil, mja :P Glijdt natuurlijk wel lekker :p
|
nou van mij mag ie...maar ik vind t maar ranzig...
dan zit alles onder t bloed... onder de douche zou wel weer kunnen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |