![]() |
genotsmiddelen in tv-programma's hebben een verkeerde invloed op de kijkers.
ben je het hiermee eens en kun je dit ook beargumenteren?
|
als jij ook een paar argumenten en wat meer informatie neer zet mssn wel :)
|
Als je bedoeld dat mensen daardoor over het algemeen een verkeerd, misvormd beeld van genotsmiddelen krijgen, ben ik het met je eens :)
maar ik denk dat je wat anders bedoeld... |
nja als er programma's op tv waren met wiet enzo kreeg ik ook wel zin. maar of dat nou verkeerd is.. :>
|
Nou, als dat zo is, kun je waarschijnlijk ook aannemen dat geweld en al dat soort praktijken ook negatieve invloed op de kijker hebben, maarja, veel mensen ontkennen dit, dus..
|
nee juist niet mafheid, veel mensen zeggen dat geweld onder de jeugd onstaat door het vele geweld dat vertoont word op tv...en ik denk dat het zeker wel beïnvloed...
|
Citaat:
|
ja hij zegt dat het door de tv komt, maar hij zegt dat veel mensen het ontkenne...en dat is neit waar..veel mensen zeggen juist dat het door de tv komt
|
ah op, die manier :)
|
Citaat:
Ikzelf weet t niet eigelijk.. Ik bedoel, 1000 jaar geleden slachtte mensen elkaar ook af voor verscheidene redenen, en toen had men nog geen tv, dus.. Maar misschien dat er toen nog geen 'zinloos' geweld bestond..? |
mja ik heb ook geen idee, maar als je dan die berichten op tv ziet van kinderen die elkaar vermoorden omdat ze zo gefrustreerd raakten van een geweldadig videospelletje...
|
ow sorry dat ik het niet helemaal duidelijk heb getypt..
wat ik bedoel is, dat mensen die dagelijks tv-programm's zien (bv) waarin ze bv bij gt/st een dubbele wodka nemen en dat soort dingen, dat mensen dat misschien wel gewoon gaan vinden en dat er meer mensen dat dan óók gaan doen. |
Ben het er mee eens.
Tv programma's verkondigen alcoholgebruik als grappig, leuk en allemaal dik in orde, dat is niet erg als men dan ook maar niet zo hypocriet gaat roepen dat wiet zo vreselijk is. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik nu al een aantal keer positieve woorden hoor vallen op de tv als over wiet gaat. |
Mja, maar bij paddos gaan ze gelijk helemaal fout! (in gtst dan..)
|
Citaat:
|
Ik kreeg er overgens geen paddoverlangens of iets dergelijks dus had het op mij geen invloed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja, je kan ook hawaiaanse kopen die slecht zijn (zelf ook wel ns last van gehad).. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |