![]() |
ODI volleybal toernooi
30 Mei begint weer het ODI toernooi in Middelbeers. Ik vroeg me af of er nog meer mensen heen? En van welke volleybalclub die dan zijn? :D
|
Ik ben ook van de partij...
Ik speel bij MWVC uit Tilburg, kan er dus op de fiets naartoe als het moet. ;) Dit jaar gaan we het maar eens proberen in de ere-klasse, waarom weet ik eigenlijk niet, ik vind dat we daar niet goed genoeg voor zijn, maarja... je haalt niet voor niets de finale van de Open Club Kampioenschappen... :D |
Ik ga ook naar ODI!! Morres Hulst on tour... :D Speel nog Meisjes A.. Kheb dr zin in!!! Lekker uitleven na de examens... :)
|
Ik ga dus ook en heb er harstikke veel zin in. Hopelijk is het zo'n mooi weer als vorig jaar (waar het nu niet naaruit ziet).
Ik speel bij meisjes B1 Morres Hulst, dus -x-Kaa-x- je komt ons maar eens supporteren he ;) |
Morres Hulst? O dan hebben jullie pas verloren van onze Heren! Nu speelt VTC 2e divisie.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat wij spelen op ODI. Of meisjes A of eremeisjes. Misschien moeten wij ook wel tegen 1 van jullie? |
Citaat:
|
Nog 1 nachtje slapen... Heb er zin in! gaan dr echt niet meer mensen hierzo???
|
Citaat:
|
Odi was vet!! heb je niet meer gezien (geloof ik..) Zijn 15e geworden met Meisjes A zoiets. T was wel ontzettend warm daarom!!! Volgend jaar ben ik iig weer present! :D
|
Citaat:
Wij weten nog niet of we volgend jaar weer gaan. Er waren wat problemen met die organisatie daar. Ze wilden even duidelijk laten weten dat zei de baas waren. Een jongen van ons had per ongeluk een verkeerd pasje meegenomen. Ze geloofden niet dat die van hem was omdat de geboortedatum er natuurlijk ook opstaat. Nu willen ze er een zaak van maken omdat we hebben gefraudeerd! Wat een zeikerds! Deze week gaan ze vergaderen over ons en krijgen we een brief, maar wat er ook instaat onze leiding wil niet meer komen als ze zo gaan zitten zeiken! Dus misschien zijn we er wel volgend jaar of misschien zitten we ergens anders op een ander toernooi! :confused: |
Citaat:
Ik vond dat ze dit jaar erg moeilijk deden met die pasjes ja. Ook als je s'avonds de feesttent uitwilde moest je in de file staan omdat je nog ff je pasje moest showen. Ik vind 't wel een onzin hoor, die jongen had wel een eigen pasje? maar gewoon de verkeerde of wat was er precies? Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook welkom zijn! En anders zijn er andere toernooien genoeg. zo gaan wij ook naar Hajraa, weekend van 21 juni in Eindhoven. Maar als je wat meer weet over Odi enzo, hou me ff op de hoogte :) |
Citaat:
Het kan wel kloppen dat het die frank was. Hij had in ieder geval zwarte krulletjes! Wat houdt dat Hajree precies in?? Misschien een idee voor volgend jaar voor ons?? |
Hajraa is een met Odi te vergelijken iets. Is in Eindhoven, veel kleiner, en zonder begeleiding. Dus ook minder streng :p
Onze jongens van Morres gaan zowat alle toernooien af, weet ook niet precies wat 't allemaal is, iig allemaal in Brabant geloof ik. Budel, Millingen, Hajraa, Middelbeers, Peelpush... Kan 't ook allemaal niet bijhouden. Maar nu gaan wij 'vrouwen' voor 't eerst naar Hajraa. Ik vertel je ook maar wat ik me heb laten vertellen. Na 't weekend van 21 juni kan ik je meer vertellen :D |
Citaat:
muhahahaaaa :) ik bem verbrand, bezopen en doodmoe teruggekomen, maar wel prachttoernooi (y) |
ODI here we come,
Na het succes van volgend jaar zijn wij ook dit jaar weer van de partij, in 2004 zullen we zeker weer mee doen in de jongens A klasse. Jongens A vocasa NIJMEGEN groetjes sven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |