![]() |
Enter tje matrix
Ik heb em nu.. maar ik vind et een beetje veel van etzelfde!
|
En is het speel baar..
btw: ik denk dat je enter the matrix betoeld :D |
Haha jah ik zie et.. :P
Ehh tis wel speelbaar.. op zich wel grappig.. maar wel erg repetitief en niet supermooie graphics ofzo.. Wel coowle divx filmpjes maar voor de rest :rolleyes: .. Ik prefereer Max Payne!! |
khebbum al een tijdje
net uitgespeeld... en ik deed er maar een kleine 5 uur over.. op normal difficulty niet echt lange game dus en idd veel vant zelfde.. maar om ff te doen ist wel aardig |
Citaat:
|
Het zijn idd wel dombo's. Ze hebben het gebouwd met de Half-Life engine. En dat terwijl ze ook de Max Payne engine hadden kunnen nemen, leek me ook beter voor geschikt.
|
Titel gefixt. ;)
|
Mij lijkt ie cool, is ie dat ook?
|
Citaat:
halflife 2 engine? Of de bijgeschaafde quake engine? |
Citaat:
halflife draait op quake engine |
In het begin lijken de moves wel vet, maar na een tijdje merk je ook dat je nie veel anders kan dan een beetje schoppen en slaan... :o
|
En ik zit nu met die gast.. GHOST vast bij een SWAT helicopter en die is irritant.. HOW TO BEAT ?
|
|
Mensen die de PU lezen en Enter the Matrix niet spelen, maar zeggen dat "het wel te doen" is, zijn dom, I know plenty of them..
Was de HL engine de eigenlijk een Quake engine? Edit: ehm.. je begrijpt de zin toch wel? Waarom staat op mijn bestofde GM: Cronicles doos dan "An All-New Action Experience Powered bij de HALF-LIFE Engine"? ("Ooh, jij bent nog geen 15, je mag hem niet spelen!") |
Citaat:
´´This product contains software technology licensed from ID software´´? Oftwel de engine van Quake? HL is gebaseerd op de Q engine, en GC heeft die opgekrikte versie gebruikt :p |
Citaat:
|
Zit ff te denken of ik dat nu als sarasme moet opvatten of niet, maar goed.
Anywayz, ik heb ff gekeken bij die faws en het ziet eruit alsof het spel verrekt lang is. Als dat het geval is ga ik hem denk ik ook wel eens kopen als ie 2ehands is ofzo(ja, ik ben een cheapskate :o ) |
De Half-Life engine is weer gebaseerd op de QII engine als het goed is. Maar dat boeit niet, het is een oude engine...
|
Ik vinnem nu wel grappig worden.. door morridin ben ik nu voorbij die copter.. Wel grappig dat Naobi andere dingen moet doen dan Ghost, grotendeels wel dezelfde levels.. maar sommige dingen totaal anders!!
|
Je kunt 'm bij de Mediamarkt gratis proberen. Daar kost-ie 50 EUR. Kvind 'm wel redelijk hoewel ik niet weet of-ie op m'n Athlon 1 gHz met TNT2 zou kunnen draaien. Reloaded vond ik een zware zuigfilm. Geen zak aan en zwaar irritant. Foutjes heb ik er enkele van kunnen ontdekken, de naam 'Zion' staat me niet aan, het verhaal vind ik niet goed, het loopt weer goed af, de spanningen niet echt spannend omdat Neo toch al God is en dan moet daar weer een steentje boven op komen.... tja... maargoed [/ot].
|
Citaat:
maar tis wel spectakel :D |
Citaat:
En het is Niobe En ik vond het een erg goede film hoor.. HL van de QII engine.. nooit geweten |
Citaat:
Het spel vond ik (de eerste 1,5 levels) best okay. Hoe het verder is kan ik niet over oordelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Ja van de half life 2 engine, ga die filmpies een keer kijken van HL2 en vergelijk het met enter the matrix :). Zit wel een verschil van 5000000000 punten tussen :p
|
Citaat:
http://www.kuro5hin.org/story/2003/5/15/22352/6060 en 1 miljoen x is deze game gekocht: http://www.tweakers.net/nieuws/27125 |
Citaat:
|
Eya,
ik heb een probeleem bij Enter the matrix... elke keer als ik me knoppen wil gaan zin stellen loopt die vast en kan ik niks meer doen.. heeft iemand dit probleem ook? en zo ja.. hoe heb je het opgelost? of gebruik je een patch?? ( en waar kan je die dan halen ;) ) alvast bedankt! Groeten MrD |
ik heb ook een probleem bij het level the truck of hoe die ook heet loop het spel vast en gaat naar mijn desktop. Ik heb ook nog een save van mijn broertje die is iets minder ver maar die doet het wel.
|
kan iemand me uitleggen hoe dat level werkt met corrupt en ice... ik moet 3 anchors ofzo kapot maken.. maar wat is dat een waar zit dat?! want elke keer gaan die icc of corupt dood.... :D iemand?
|
And again: Www.gamefaqs.com
Knock yerselves out! |
welke is het best?
pc?, gamecube?, xbox? of ps2? |
Is er niet een manier dat je ook kunt richten met een pistool?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel qua graphics, controls, dus welke het makkelijkst speelt enzo |
half life had updated quake engine,
niet quake 2 engine. en wie begon er nou over half life 2 engine? dat is dus echt wel de leipste engine ever at the moment. check de 500MB quicktime demo movie at fileplanet. |
enter the matrix zuigt en dat komt alleen maar omdat het gewoon een kutspel is dat veels te duur is. het zit vol met bugs en je hebt maar 2 knoppen om te slaan en te schoppen. jezus. toen ik het voor het eerst speelde leek het wel of ik me pc verbouwde naar een console, ik heb nog nooit zo hard geramd op die knopjes en telkens de zelfde gare moves. Binnen een dag uit te spelen (51 euro, 4 cd's).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |