![]() |
download onderbroken
Dit gebeurt jammer genoeg nogal vaak :( er staat me iets van bij dat ik met een programma de download gewoon ergens weer op kan pakken. Ik kan alleen niet meer op de naam komen. Wie weet um?
|
smartdownload is er een van, er zijn er echt enorm veel
|
het was volgens mij iets van gozilla ofzo, Kan dat?
|
gebruik gewoon DAP ofwel download accelerator plus,
check http://www.dap.com voor de nieuwste versie (helemaal gratis) het versneld je download en je kunt resumen |
Citaat:
|
idd gozilla of dap, die ken ik (zijn er vast nog veel meer).
ik vind geloof ik gozilla beter, maar dap is wat sneller. met gozilla kan je alle links die je evt zou kunnen downloaden op een pagina zoeken (url geven) en dat vind ik ook best wel handig. |
Citaat:
[edit]Bedoelde je www.speedbit.com?[/edit] |
Goed, 'k heb DAP gedownload en geinstalleerd. Nog een vraagje: werkt DAP ook in combinatie met KaZaA??? Zo ja, hoe? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(net probeerde ik iets te downloaden met een snelheid van 0,05 kb/sec :eek: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan donder ik het er nu af ;)
trouwens, mijn huidige download is wel 20 keer sneller dan die waar ik het over heb gehad :D :p :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Tools --> Options --> Tabblad Advanced Daar kan je het aantal Kb instellen dat gebruikt wordt voor files naar andere users verplaatsen (Maximum Bandwith for transferring files to other users). |
Citaat:
|
DAP werkte ooit met Morpheus heb ik ooit ervaren...
Leek me maar vaag, na 10 minuten downen op morpheus starte DAP plots zomaar en begon samen te downen met morpheus...was erg vreemd, was moeilijk te zeggen of het sneller werkte aangezien ik toen 28.8 had:D |
ik heb wel het probleem dat als ik tijdens het downen met kazaa of oude morpheus op play/preview klikte dat dan DAP het bestand ging downen!?!?
Eerst heel snel maar dan steeds langzamer, best irri want ik kreeg dat niet verholpen en kon dus nooit previewen:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |