![]() |
gedicht
Wie ben je?
Als jij een vogel was Zou je vliegen tot de morgen Zou je vrij zijn zonder zorgen Als jij een vogel was Als jij het water was Zou je golven tot de nacht Zou je zoeken naar levenskracht Als jij het water was Als jij de lucht was zou je waaien voor altijd Zou je huilen zonder spijt Als jij de lucht was Maar jij bent niet een vogel, het water of de lucht Jij bent wie je bent Dus blijf jezelf en zorg dat je niet vlucht Ben jezelf en laat je zien Je hoeft je niet te verschuilen, kom bij me om uit te huilen Ben jezelf en laat je zien. |
een heel mooi gedicht, het is jammer dat je af en toe wat buiten het ritme vliegt, maar verder vind ik em goed (y)
|
dat uithet ritme vliegen was met opzet ;) haha
|
Waarom kan de lucht huilen zonder spijt..?
|
Citaat:
|
:) ja regen ja ;)
|
deze is de mooiste :)
kip wordt nieuwschierig naar waar het over gaat :) zo ben ik nou eenmaal :) |
Lieselotte? In de zin van... ik ken jou van de (basis)school enzo (gezien verjaardag en woonplaats en naam :p? :D Zou leuk zijn namelijk, maar ja, weet ik veel ;)
Ik vind deze mooi, betere dan die andere, veel beter! Vooral de eerste drie strofes vind ik erg goed, daarna stoorde ik me ook een beetje aan het ritme. Maar het idee is mooi... en de eerste drie strofes vind ik écht heel mooi verwoord :) XXX Fannie |
hé fannie,
das leuk....whahaha, wat een toeval zeg. ja ik heb nog meer gedichten geschreven en ik weet dat ik het niet zo goed kan, maar ja ik ben ook nog niet zo ervaren als jij!!! ;) maar ik vind het leuk als anderen kritiek geven op mijn gedichten dus.... xxx liefs liesje |
Prachtig..
|
Je bent zowel een vogel, het water als de lucht en geen van drieën. Je bent jeZelf maar overstijgt je Zelf tegelijkertijd.
Je bent Liefde. |
jaaaaa dat bedoel ik ermee.... :D
|
liezel
dees vind ik ook heel erg mooi idd zoals Fan zegt de eerste drie strofes daarna heb je vooral een boodschap die niet helemaal mooi omschreven kan worden ofzo? iig minder mooi dan de vergelijkingen die je daarboven maakt.. heel erg mooi liefs x |
ja daar heb je wel gelijk in, nu je dat zo zegt zie ik het ook. niet echt mooi om uit te leggen wat ik duidelijk wil maken...
|
Haha even ter verduidelijking voor maus en han: Lieselotte is niet dezelfde als liesbeestje ;) :p
hey lieselotte, ik vind net als fan en han de eerste drie strofes mooi. De rest vind ik niet echt meer onderdeel van het begin :s liefs lies(elot) |
hahahahahaha wtf?
welke lieselotte dan? ik denk ik zal es leuk reageren op de liezel die ik ken! haha maar nee twas meteen uit met de pret toch nog mooi hoor andere lieselotte! |
hahahaha, ach ja. je kan niet alles weten hè. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |