![]() |
ik zie flitsen !! :'(
soms als ik tv kyk, soms als ik lees, maar meestal als ik net in m'n bed lig!! ik kyk naar het plafond en ik zie een fel licht op me afkomen!!!! Ik ben er op één of andere manier bang van, ik weet niet hoe het komt , ik heb het al sinds ik klein was, zo'n 4-5 keer per week. Soms ook in de klas.
Weet er iemand soms hoe dat komt ?? ik weet niet of het in dit forum hoort, maar ik dacht in elk geval niet dat dit een normale reactie is van een mens :( wie kan me helpen ?? misschien als ik weet wat het is dat ik er minder schrik voor heb!! en nee het is geen bliksem ofzo :( alvast bedankt ! xxx |
mischien iets mis met je ogen ofzo?
Als ik jou was was ik allang naar m'n huisarts gegaan als het ECHT waar is wat je zegt Ga naar je huisarts en vraag die om advies/hulp (en je ouders???) |
Ik heb het wel eens als ik heel moe ben of duizelig. Maar dan komt dat dus daardoor.
Maar als je het vaker hebt, lijkt het me niet gezond te zijn. Volgens mij is het wel lichamelijk. |
het heet migraine.. er is wat aan te doem//.. je bent niet de enige en het is niks om bang voor te zijn
|
Citaat:
Volgens mij zijn het "energie lijnen" er zweeft energie door de lucht, en soms kan je dat zien. Kan natuurlijk ook iets met je ogen zijn, misschien moet je even naar de dokter gaan om zeker te weten dat het niets is. |
Citaat:
Misschien staat der huis op een punt waar een groot energieveld is ofzow... |
Citaat:
Misschien kan ze het wat beter beschrijven? |
Vraag het aan het licht zou ik zo zeggen.
Je weet nooit hoe intelligent zoiets is, is tenslotte erg frappant als het zo met regelmaat op steeds dezelfde tijd gebeurt. |
Citaat:
flitsen horen echt alleen bij migraine.. sorry ik geloof neit in dat zweverige gedoe en ik zie zelf ook flitsen en dr zijn nu al 6 dokters die mij hebben verteld dat het migraine is.. als dr wat mis is met je ogen zie je geen flitsen maar zijn het andere dingen, bijv vaak koppijn hebben of dubbelzien |
Naar de dokter.
|
kan idd goed migraine zijn, migraine is een stroing van de bloedsomloop om en nabij de hersenen. Bij mij gaat eht altijd met koppijn en gezichtsvervorming (ik zie dan vlekken en wazige dingen), en je hebt een sorot "lichtallergie" omdat je ogen een fel signaal doorgeven en dta doet bij mij extra pijn, maar de flits variant heb ik ook van gehoord dus je hoeft je geen zorgen te maken
|
Misschien heb je wel contact met god. Hij probeert je waarschijnlijk iets te vertellen!!!!
|
ik denk dat hier een medische verklaring voor is, of inieder geval een psychologische verklaring,
Het schijnt namelijk zo te zijn dat mensen in de adolecensie leeftijd (oftewel de pubertijd...) qua hormonen een beetje anders in elkaar steken dan volwassenen. Het is zo dat je lichaam dan wat rare dingen kan gaan vertonen, misschien dat dit er ook een voorbeeld van is. Voor de zekerheid zou ik even langs de huisarts gaan, dan kunnen er ook een aantal dingen uitgesloten worden. Het kan ook wijzen op bloedarmoede! succes ermee! |
MESCHIEN ZIJN HET WEL UFO MANNETJES DIE FOTO`S VAN JE MAKEN
Maar ik zou naar de doktor gaan het zou wel iets met je ogen ofzo te maken kunnen hebben |
ik zou echt serieus naar de dokter zijn. kan best een tumor zijn die tegen je ogen aan drukt ofzo. hmmm maar alsje al heel lang had zou je al dood zijn. hmm maakt niet uit ik ben ook geen arts daarvoor moet je naar je huisarts.
|
Is niks ernstigs heb ik ook weleens,, maar als je het al heel lang hebt en vaak moet je maar eens naar de oogarts, je ziet alleen flitsen en hebt geen pijn???, volgens mij hoort dit eerder bij lichaam en gezondheid..
|
Inderdaad, geloof wat je wilt: marsmannetjes, energie lijnen, geesten etc. Maar het kan geen kwaad om naar een dokter te gaan, ik sluit me dan ook erg aan bij meerdere posters dat het een neurologisch probleem kan zijn waar je je met enige haast moet laten controleren.
|
Citaat:
Citaat:
|
heb ik ook in het donker als ik me ogen snel van links naar rechts beweeg, er is weinig licht in de kamer dus dan krijgje die dingen, je ogen moeten eraan wennen, want waarschijnlijk hebje net je licht uit gedaan, dat soort dingen, hoop ik voor je
|
Citaat:
Of naar de psycholoog natuurlijk :) |
haha, ook een optie, maar ik raad ook maar eens de (oog)dokter aan. Misschien is de druk in je oog(glasachtig lichaam, dat witte zeg maar) wel te hoog.
|
Citaat:
|
Vind het altijd zo lullig als mensen denken dat ze een zogenaamde gave hebben en het is eigenlijk nix bijzonders.
|
Citaat:
Ze heeft het niet over een gave of sprirituele zaken, ze zegt zelfs niet zeker te weten of het hier thuis hoort. Ze wil gewoon weten wat het is. Daarbij weten wij nog altijd niet met zekerheid te zeggen wat zij heeft dus misschien is het wel een bijzondere gave. |
Het kunnen ook best wel netvliesscheurtjes zijn. Maar als je er een hogere betekenis aan wilt hangen, vind ik het best.
|
ik zie ze regelmatig, vooral als ik weer eens met 220 over de a2 tour :cool:
|
whahaha! :D
|
Als ze het hier post gaat ze er van uit dat het iets bijzonders is...
|
Citaat:
|
Idd... en daarbij, het is niet normaal dus...
|
Ze vraagt of het iets bijzonders is,,,dat ze het hier post kun je ervan uit gaan dat ze denkt het niet normaal is.
|
Flits * Donder * Flits
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja of je hebt dus migraine, of je hebt lucide dromen. Ben je erg moe? Ik zie soms ook lichtflitsen als ik erg moe ben en dan op bed ga liggen. Meestal doe ik dan mijn ogen dicht en laat ik alles over me heen komen, daarna komt er een droom. in die droom kan ik voor een groot gedeelte zelf bepalen wat er gebeurd. helemaal niks om bang van te zijn dus. (y)
|
Wat hebben die lucide dromen er volgens jou dan mee te maken???
|
Voordat ik lucide ga dromen dan zie ik flitsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of je dit nou ironisch bedoelde, maar een lucide droom is niet alleen dat je bewust ervan bent dat je droomt, je droomt vooral met opzet. als ik moe ben en ik heb dan me ogen half dicht (het moment voordat je in slaap valt) dan zie ik felle flitsen en figuren. Ik weet echter zeker dat ik niet slaap. Daarna komt er bij mij een lucide droom, waar ik vaak zelf dingen in kan bepalen en veranderen dus. Heeft niemand anders dit dan?
|
Citaat:
dit hoeft neit altijd te zijn (ik heb bijv de hele maand door flitsen) dus waarom kan het niet een voorteken zijn voor een lucide droom? |
te hoge oogdruk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik ook wel eens last van, flitsen, maar ik heb zeker geen migraine, nooit gehad ook, en ook niet 'in de wacht'.
Dus dat zal het niet zijn, terwijl iemand uit mijn familie wel vaak migraine heeft en geen flitsen ziet... |
jaah wel eens gehad....toen ik stoned was :D
leek wel een regen van flisten heel apart... neej ff serieus...ik weet wat je bedoeld...en heb het ook wel eens niet zo vaak word de laatste tijd minder.. m maar misschien kun je inderdaad beter ff naar de dokter gaan |
Er zal waarschijnlijk iets met je ogen schelen, ofwel ben je oververmoeid of zo?? Kweetnie hoor.
Ik zie af en toe eens een zwart vlekje naar beneden gaan, net als een spin aan een draadje, maar dan ingebeeld. Ik denk dat dat is omdat ik nogal een spinnenfobie heb ofwel te weinig slaap... |
Meer mensen hebben het. Het is een aura van een geest die langs je "loopt" en je ogen nemen die waar. Je hoeft er niet bang voor te zijn maar ik weet dat het toch eng is
|
Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, migraine bv
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |