![]() |
{CGI} Houston, I have a problem
Hallo allemaal.
Ik ben aan het werken geweest aan CGI dat een formulier verstuurd naar mijn e-mailadres. Nu wilt dit niet werken en ik weet totaal niet waaraan het kan liggen. http://users.pandora.be/t.sneyers hier staan mijn bestanden op. Als jullie je mening zouden willen geven, dank ik u hier hartelijk voor! :) |
Waarvoor zouden we dat doen. Is dit een Site check. Dan moet je het in de Grote Site Check Topic doen. dus een Slotje. Of heb je een concrette vraag?
|
Citaat:
|
<form name="form1" action="/cgi-bin/form.cgi " method="POST">
je moet iig die spatie achter cgi weghalen. Verder weet ik niet veel van CGI en perl scripts. Beter is om PHP/ASP te gebruiken voor het verwerken van formulieren en email. Vraag anders bij je provider hoe je die CGI scripts moet gebruiken. |
Citaat:
@topicstarter: Heb je misschien enig idee waar de fout kan liggen (als de verbetering van Enlightenment niet werkt)? Scheelt weer wat zoekwerk in de code :) |
Citaat:
|
Ik heb het aan het werk gekregen!
Het probleem was dat ik het volledige pad naar de bestanden moet zetten ipv de bestanden alleen (ook al staan ze in dezelfde map). Bedankt voor jullie raad. PS: Ik gebruik geen ASP of PHP omdat dit niet toegelaten is op mijn webserver. Enkele CGIscriptjes wel. Groetjes, en bedankt! |
Ok, have fun. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |