![]() |
ff 2 vraagjes :p
1. Doe je wel es aan cybersex? en zo ja, hoe oud ben je....
2. Vind je Anime Hentai geil? |
Op vraag 2 kan ik 'ja' zeggen. Vraag 1 wordt al in een ander topic gesteld.
LEZEN!!!!!!!!!!! |
1. Nee
2. Soms |
1. Zie ander topic
2. Wat is dat :confused: |
Citaat:
nee, is zo jammer als je echte sex kan hebben nee, ik vind het niets aantrekkelijks hebben (is trouwens manga sexfilms, zoals dragon ball Z maar dan sex, is nog jammerder) |
Citaat:
|
1. Ik was twaalf en we waren melig. :o Foxkids.nl, leuk was dat.
2. (y) |
het is eigenlijk niet zo DBZ.. het is veel beter getekend, ook helemaal niet zo overdreven, meer als je avantar...
't is best opwindend van tijd tot tijd.. maar je moet in de stemming zijn.. |
Ik stem voor Tom en Jerry of de Roadrunner of Donald Duck. Na de vijftiger jaren is er nauwelijks nog een behoorlijke tekenfilm gemaakt.
|
Citaat:
Hentai kan wel geil zijn, ja, maar meestal is het bijzonder lachwekkend *steekt tong uit naar Masha* |
1: welles gedaan...nie echt heel opwindend ofzow....was iig wle lachuh! :D:D
2: oeh das wel beterz!! :D Bondage fairies! (y) dies wle mooi getekend iig...niet opwindend ofzow overigens......gewoon vaak mooi getekend enozw :D |
1. De laatste tijd niet meer, wel toen ik 13/14/15 was
2. Geen idee, ik heb er nooit een gezien |
Aardige hentai animes die via Kazaa nog wel te vinden zijn voor de geinteresseerden ->
Immoral Sisters - 2 episodes --> Mits idee dat jonge meiden het met een oude viezerik doen je niet tegenstaat Words Worth - 5 episodes --> Leuke combi van fantasy/actie/hentai Bible black - 4 episodes --> Hardcore hentai met paar zieke momenten; vrouw met penis, meisje dat volgepompt wordt met water en vervolgens verkwacht en wat bloederige scenes Kite/Mezzo forte - beiden 2 episodes --> Voornamelijk vette actie en pulp, maar met vleugje hentai Om op topic terug te komen: 1) Neuh 2) De betere hentai wel. In Black Mail bijvoorbeeld worden meisjes non-stop verkracht, wordt daar eerder misselijk van dan geil |
Citaat:
|
Citaat:
|
1) Nee... LIJKT(!!!) me niet geil... maybe is ut ut trouwens wel
2) Ken ut niet... Maar gezien de omschreiving lijkt me totaal niet opwindend, DBZ is BTW kewl, en Pokemon is alleen kewl als ik zien ben of als ik me heewl erug verveel :D. Ik zou wel screen ervan willen zien... Maar kan me niet voorstellen dat ik van een gare tekening opgewonden kan worden |
Ik heb er net een paar gezien (naja gisteravond) en ik moet zeggen dat ik die plaatjes wel leuk vind. Ok t zijn getekende personen die ofwel sex hebben ofwel naakt zijn of wat dan ook, maar ze zijn schattig :D
|
1. gewoon over sex praten etc mwja
2. nee vind niet echt boeiend tis mooi getekent maar veder. |
vraag 2: wat is het??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |