![]() |
nog een keer dan...
wie heeft er wel eens meegedaan aan een vorm van inprovisatie toneel?
|
tijdens theater les :rolleyes:
maar dat ging toch zo goed als nergens over. |
bij drama op school, en als oefening bij toneel... en op de basisschool deden we ook wel dat soort dingen...
maar kwil graag iets met theatersport gaan doen. |
jawel, bij audities voor toneelstukken op school, moest ik soms een oud oma'tje spelen.
Of van die spelen, dan beginnen er twee te spelen en dan moet je inspringen en zelf iets bedenken wat je gaat doen en wie/wat je bent enz... is wel leuk, maar soms nog best moeilijk!!! (y) |
Citaat:
|
op zich wel hetzelfde idee ja, alleen tjsa was dit geen droom.
|
Ehm, we doen zo vaak aan improvisatie. Onze stukken zijn vaak ook geimproviseerd. Wat bedoel je er mee??
|
ik zit bij een toneelvereniging en daar doen we iedere jaar een serieus toneelstuk en theatersport. theatersport is inprovisatietoneel, waar twee teams tegen elkaar strijden. deze teams dagen elkaar uit met verschillende spelen. en het is echt geweldig om te doen.
en daarom vroeg ik me af of er meer mensen aan inprovisatietoneeel doen! :D |
Citaat:
|
Citaat:
we doen ook wel eens een spel dat 2 mensen een verhaal vertellen en de andere twee het moeten vertolken met bewegingen en lipbewegingen. of dat twee mensen zonder woorden een verhaal nabeelden, en een ander tweetal het moeten nadoen mét woorden. maar het mag niet het gene wezen wat het eerste in je opkwam. dus dat werd ook altijd heel maf. |
Citaat:
Citaat:
|
Dat ga ik doen :D
in september begint et bij parnas :d |
heeft er iemand ooit theatersport gedaan?
|
wij doen ook vaak het 'inspringspel', maar 't is niet mijn favoriete oefening. ik heb vaak té veel ideeën en zit me vervolgens te ergeren aan mensen die niet durven of niks weten. je moet gewoon doen wat in je op komt en niet te lang denken of het misschien raar is ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |