![]() |
Ozzy Osbourne in Ahoy!!!
Nu lijkt het dus onwaarschijnlijk dat er nog een Ozzfest komt dit jaar.
Datum: Dinsdag 9 September Aanvang: 19:30 Kosten: € 44,- / € 42,50 / € 41,- / € 39,50 excl. servicekosten Support acts zijn: HIM en Godsmack Voorverkoop start Zaterdag 24 Mei |
bah
|
Ozzy is echt super, jammer dat ie zulke support acts heeft (n)
|
het mag wa kosten..
|
tja, lijkt me niet echt boeiend
|
geil.
jammer van de supports, maar ik ben er. |
W H I T E P O W E R, met zn Walk on Water
Sieg Heil. |
Citaat:
nee ik ga niet, veeeeeeeeeel te duur. |
ik ga denk ik wel.. Godsmack wil ik graag zien en Ozzy is natuurlijk altijd mooi.
|
Ik begin me steeds meer af te vragen of Ozzy zijn eigen plas nog wel op kan houden. Laat die vent een beetje zelfrespect hebben en kappen met die aandacht, zeg. Een zielige wanvertoning begint 't te worden. Net als de Paus. (Oh, irony).
|
ik ga er heen samen met mn liefste (we hebben kaartjes voor de eerste rang gehaald, misschien zie ik dan tenminste nog wat :D (ben n btje klein)
lijkt me gewoon iets wat je een keer gezien moet hebben. En HiM speelt er ook :D liefs, hanne |
Ik zou er een moord voor doen om er heen te gaan, Ozzy is vet. Maar de support acts zuigen inderdaad, vooral him :D
|
mn ouders gaan als het goed is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg, deze topic is al oud:)
|
ik heb hem al lang gezien dus hoef hem niet meer te zien en dan nog zo veel geld vorigjaar was ik dat kwijt aleen dan had ik het de hele dag naar mijn zin :d
|
Ik weet het.. Ozzy en HIM, mijn 2 favorieten.. Ik ga er misschien heen, als er iemand meegaat.
|
ik ben er, aleen godsmack intereseert me geen reet..
|
Citaat:
|
hahahahaha ozzy osbourne in ahoy
wat een mafkees, hij is zo ver heen dat ie zijn eigen naam niet meer kan spellen en mij aan zou zien voor kelly (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |