![]() |
uitwisseling
halloow mense
wij moete een programma voor een uitwisseling met Italie maken wa we met die mense in nederland kunne doen. weejt iemand nog leuke dingen?? xxx lieke |
Je kan gaan waterfietsen in de grachten (van Delft of Amsterdam)
ga naar Madurodam, naar de Keukenhof. gewoon van die cliché dingen.. Ze vinden toch alles prachtig |
---> De Kantine
|
Je moet echt Nederland laten zien. Zoals marlies al zegt kan je natuurlijk naar Amsterdam, Rotterdam ed gaan. Ook de keukenhof is natuurlijk altijd leuk. Je moet echt van die leuke dingen doen zoals steden bezoeken en meer van dat soort dingen. :)
|
Naar amsterdam gaan. Onze finnen waren vet benieuwd of het echt zo was van alle coffeeshops en wilde graag de hoeren zien.
tijdens onze uitwisseling hebben we ook een oud hollandse aovnd gehad, met allemaal oude nl spelen.. maarja idt was niet echt een succes. Ook bij een klompenmakerij gweest... mijn fin vond het helemaal super en nam zelfs 6 paar klompen mee :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
....Dat was tenminste waar ik achter kwam ;) |
uhm... a'dam, den haag binnenhof, grotten in limburg (om te laten zien dat we nie helemaal plat zijn) :)
|
Citaat:
|
Wij (meisje uit Duitsland en ik) hebben toen de hele middag getafeltennist en 's avonds zijn we terug naar school gegaan en hadden we een soort van feest... de uitwisseling was maar voor een nacht.
|
Citaat:
|
- Kaas eten
- Klompen dragen - Laten proeven hoe echt bier smaakt :D (Brand etc.) - Aantal mooie Nederlandse steden laten zien: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Maastricht. - Deltawerken laten zien of zo :o - Madurodam? - zo'n dingen... |
Werk met hen samen een spellingboek der Nederlandse taal door. Misschien dat je er zelf ook nog wat van op kunt pikken?
|
Ik ben toen met een uitwisselingsscholier uit Duitsland gaan fietsen, maar dat was niet zo'n succes omdat ze al na 3 kilometer moe was :s
Verder hebben we oerhollands gegeten maar ook dat was geen succes omdat ze niks luste en / of geen vreemde dingen wilde proberen. Ik dacht: wat doe je hier dan als je bang voor het onbekende bent ?!? |
Feesten, blowen, zuipen en hun alles laten betalen!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |