![]() |
[vmbo] ECONOMIE (maandag)
ej mensen
wat denken jullie dat er een beetje word gevraagt voor het examen van economie [vmbo kader] |
ga ik jou aan je neus hangen! :D :p
|
Citaat:
hebbie last van examen stress ofzo BIER help goed tegen stress MASSOl |
vmbo tl gaat over consumeren, natuur en milieu...
en ook over verzekeren enzow geloof k |
*Ja klopt bij ons zeiden ze in ieder geval verrijking stof 1 en 2 goed leren.. [ + de rest] *
|
Citaat:
Maarehm... voor TL moesten we het hele boek praktische economie kennen :confused: |
Ik doe ook kader. En ik heb Economie al gehad...
Ik had en dierverzorging en Economie... |
economie is voor mij redelijk makkelijk.
Ik denk gewoon dat je een hele zooi berekeningen krijgt. Download gewoon een examen van vorig jaar, dan weet je et ongeveer :cool: |
Eco bij het VMBO is verandert he. Alles bij het VMBO want het VMBO is dit jaar nieuw dus nieuw soort examens. Veel heb je niet aan die van vorig jaar. Ik iig niet...
|
Citaat:
everything is :cool: bier |
volkgens mij gaat economie vet kut worden! ik moet minimaal een 5 hebbenom een 6 te staan :( nou maar hopen dathet een beetje te doen is!
|
voor TL VMBO was vooral de verrijking erg belangrijk..
|
Ook belastingstelsel toch? en valuta's..
|
ja heeeel belangrijk die schijven, en die boxen!!!
Om precies te zijn als je het boek percent hebt.. 17.4 van de verijking!!! |
Citaat:
|
als je 't eenmaal snapt, is 't makkelijk mjah..
|
Nou volgens mijn wordt Eco best moeilijk!!! En ik heb Bio en Eco :mad: GRRRR weetje hoeveel dat is pfffff ben blij als die examens voorbij zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb alles tot nu toe Zwaar goed gemaakt.. eco en bio moeten goed gaan!!! Ik ga zo van allebei de vakken samenvatting en overzichten lezen en dan nog een examen biologie maken.. dus voor ik eens naar mn bed ga... pffff Alleen morgen dinsdag nederlands SV word echt easy! Maar morgen 2 examens!! DAMN!! |
Yea me heeft nu 1 boek van bio gelezen..en moet eco ook nog :( was ik ook maar eerder gaan leren..woehoe morgen om half 6 eruit :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |