![]() |
wat is de mooiste films die je tot nu toe hebt gezien?
ik vond Bravehart wel mooi...
|
...gaan we weer.
|
je hoeft niet te antwoorden hoor
|
Trainspotting en Donnie Darko
|
city of angels
|
Jurassic park, maar dat is een soort jeugdobsessie geweest vandaar :o
|
Spel op z'n minst de titel van de film goed die je het mooiste vond...
|
poe
geen film is me echt heel erg bijgebleven moet ik zeggen |
Lion King
Zó briljant: de muziek, het verhaal, gewoon alles Moet er nu nog van huilen :$ |
Godfather en the matrix
|
Citaat:
|
Braveheart, The Patriot en LOTR
Braveheart: zooo ongelofelijk mooi en zielig...en de muziek is ook fantastisch! The Patriot: ik ben zwaar verlieft op films a la braveheart/the Patriot... :o LOTR: ja, ook de muziek...en het verhaal! |
american history x vond ik wel heel indrukwekkend (in het begin), nu ben ik er een beetje ongevoelig voor geworden (heb m meer dan 20x gezien inmiddels)
dead poets society vind ik heel erg mooi, op dit moment en donnie darko is ook (y) natuurlijk |
Citaat:
|
The Godfather I
The Matrix The lion king was inderdaad ook briljant.... de soundtrack is gewoon geniaal :o en South park: bigger, longer and uncut Ik ben niet erg origineel maargoed :) |
Ace Ventura the Pet Detective vind ik nog steeds de mooiste film, ik ken hem helemaal uit mijn hoofd, ben ook wel een beetje fan van Jim Carrey
Maar ook Fifth Element, door t verhaal alleen, bovendien Milla Jovovich = echteenlekkerstuk ik die film Maar sinds kort komen en nog 2 bij zeker weten: Bruce Almighty en Wrong Turn, ze komen beide eind mei uit. Kanniewachten. |
The Remains of the Day (y)
|
american beauty en the acid house
|
Braveheart
The gladiator Moulin Rouge De leeuwenkoning De kleine zeemeermin |
Hier een top 4, ik kan niet kiezen welke de beste is, komt ook omdat ze allemaal eigenlijk in een ander genre zitten. Naja, bij JP en ID4 kan je daar nog over twisten.
The Green Mile Dit is echt een van de meest briljante films die ik ooit gezien heb, geweldig mooi verfilmd en een geweldig goed verhaal. Ik raakte ook aan het eind van deze film toch wel een beetje ontroerd door wat er allemaal gebeurde, de manier waarop dat in beeld is gezet, gewoon prachtig!!! The Sixth Sense Mooie film, beetje een cliche verhaal maar wel heel erg goed in beeld gezet. Ook vind ik dat Haley Joel Osment gewoon een geweldige acteur is. De manier waarop hij zich presenteerd in beeld is "one of a kind". Verder ook algemeen de verfilming, spannend terwijl er niet veel gebeurd. Independence Day (ID4) Mooie film met het o zo bekende invasie verhaal. Echter door de manier van het in beeld brengen en de special effects is het toch ook wel heel erg leuk. De schrikeffecten die erin zitten en ook de actie zijn leuk. De enige goeie film die ik heb gezien met Will Smith erin, maar weer geen glansrol voor WS. Jurassic park Naja, hier kan ik heel kort over zijn: - geweldig verhaal - geweldige verfilming - geweldige special effects - super filmmuziek Al met al zitten hier gewoon zo verschrikkelijk veel dingen in die dit als een top film maken dat hij bijna niet meer kon floppen, en dat is dan ook niet gebeurd. Echter is het met de sequels iets minder goed afgelopen maar dat heeft niet aan de muziek gelegen, want die was geweldig. Zoals je al ziet, mijn smaak qua films is breed, echter geld hier wel dat ik gelijk een film leuk moet vinden wil het wat worden. Anders zal ik hem nooit zien. Dit geld bijvoorbeeld voor de Lord of the Rings verfilmingen. Die kunnen mij helaas echt niet boeien, geef mij bijvoorbeeld hiervan maar het boek. René |
I Spit on Your Grave.
|
The Green Mile
Malcolm X JFK Lord Of The Rings |
SPACE JAM
(y) basketball ownz (y) |
-ghost
-city of angels -save the last dance en braveheart zijn er nog wel meer hoor maar laat ik het maar hierop houden.. :D |
lord of the rings is echt de mooiste film die ik ook gezien heb, hij is vooral vet met dolby surround
|
pfff...zoveel! :rolleyes:
The Lord Of THe Rings The Green Mile Moulin Rouge *is maar een klein deel, maja, anders wordt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!, dit zijn dan wel de aller aller mooiste! (y) * |
Ik herstel mijn mening na het zien van Requiem for a dream :o
|
er zijn zoveel geweldige films
The Matrix Braveheart Gladiator Lord of the Rings (Trilogy) Starwars (allemaal) Independence Day Lion King en als ik ff denk kan ik er nog wel bedenken |
trainspotting, donnie darko, star wars (alle delen), das experiment..
|
The Green Mile vond ik super.
Lord of the Rings (The Two Towers) was ook geweldig. |
boondock saints
donnie brasco guy ritchie films(snatch,lock stock, mean machine) scarface goodfella's lotr 1-2-3(heb 3 niet gezien maar moet wel goed zijn) oude star wars triologie quintin tarantino films(dusk till dawn1, pulp fiction,reservoir dogs) saving private ryan ...en braveheart ook wel... blade is ook vermakelijk...en de matrix als ik er eentje vergeten ben horen jullie m nog :D |
hmm, toch 2 mensen die independence day een goede film vinden...
ik heb in heel mijn leven niet zo'n verschrikkelijke film gezien... |
Le fabuleux destin d'Amélie
|
Schindler's List
Nightmare Before Christmas Edward scissorhands Sleepy Hollow LOTR The Godfather Amélie en zo...nog wel meer maar deze heb ik als eerste bedacht. |
Requiem for a dream
Le fabuleux destin d'amelie poulain the pianist/Billy Elliot Pulp Fiction One flew over the Cuckoo's nest in willekeurige volgorde |
Pulp Fiction
The Godfather I Crouching Tiger, Hidden Dragon |
Citaat:
|
Onder "mooiste" versta ik filmisch visuele hoogstandjes.
Ik moet zeggen dat ik verliefd ben op "Der Krieger und die Kaiserin". |
Olé...
Fast and the furious ( + vervolg ) Panic room Godfather ( alle ) Matrix ( beiden ) Blade ( beiden ) 13 ghosts 8 mile Bad Boys Scary movie ( beiden ) I Know what you did last summer ( + vervolg ) Scream ( alle ) Silence of the lambs ( + vervolgdelen ) Ocean's Eleven Spiderman ( geinig ;) ) Transformers !!! ( jeugdsentiment ) Resevoir Dogs Pulp Fiction A Bronx Tale American Pie ( beiden ) Etc. !!! :) [edit] ging over mooie film zie ik nu...;)...beetje niet erbij geweest toen ik dit postte denk ik... :rolleyes: ok green mile is mooi ja... toch vind ik titanic mooier :confused: :eek: [/edit] |
The Green Mile
Lord Of The Rings (deel 1 mooier dan 2) Donnie Darko |
Filmtechnisch moet ik toch echt Pi zeggen...
Zwart-wit, wiskundig, moeilijk, maar zo mooi gemaakt, gedaan en voorgesteld... |
Citaat:
De soundtrack is iig geweldig |
Citaat:
Geweldig... /me heeft hem hier nog op DivX liggen... |
The green mile. :cool:
|
A beautiful mind
The green mile Ik heb echt veel mooie films gezien, kan dr alleen nu even niet opkomen :D |
La vita è bella
Braveheart The green mile A beautiful mind en nog veel meer :) |
My best friends wedding..
|
Citaat:
|
Dawn of the Dead denk ik.
|
The Green Mile en La vita è bella zijn ook super ja!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |