![]() |
hoilievemensen
doorspit prullaria
doorgrond de paria poog te begrijpen doorbreek stereotypes bestrijd poetische ziektes placht te schrijven ontwijk dogmatiek schrijf minder lief probeer te SCHRIJVEN! bedaar jij uitzinnig monster! jij lyrische hypochonder! je zou er haast bedlegerig van worden... net als de hitlijsten blijven ze dit forum bestormen de auteurs van 'poezie-albumgeween' trekken ten strijden, provocatie is hun probleem het strak geregisseerde, haast gereformeerde initiatief der wanstaltige conservatievelingen ........... er is meer nodig om te bekoren en bezinnen |
leuk rapje
in de trent van 'je bakt er niks van' :> |
Citaat:
|
Citaat:
het is geen fuckin rap idioot.... het is een gedicht met het door ieder zo verlangde metrum (op dit schijtforum waar bekrompenheid en middenmoot hoogtij vieren) oh ja en bitch..als we gaan rappen..wil ik dat best ..maar niet in het nederlands en niet op papier ..op het podium! hopen dat je in de buurt van eindhoven woont...ik zou wel een battle kunnen regelen klein manneke |
der was eens een freek
die op fotos altijd boos keek nu was het de vraag waarom freek altijd boos keek kreeg hij vroeger misschien geen cake of geen milkshake misschien moest ie naar het toilet omdat ie bijna in zijn broek zeek en hoorde hij een beek, en oh oh nee dat is niet fake nu vroegen wij aan freek waarom hij altijd zo boos keek nou zij hij dat hij dat deed omdat ie anders week-leek dit was het gedicht over freek die zijn gevoelens ontweek ja *eek en wattafuck is dit? volgens mij ben je te dom om sarcasme te onderscheiden van realisme en heb je daarbij ook nog eens een woordenboek nodig om mijn shit te kunnen begrijpen |
ik vond t een rapje
en dat van mij is maar een grapje.. en nee ik woon niet in eindhoven... en nee ik heb geen woordenboek nodig.... |
Citaat:
leuk forum he...je kunt hier veinzen heel erg op je pik getrapt te zijn om vervolgens een kruipende reactie te krijgen... geeft meer voldoening dan de gebruikelijke mensen die reageren ('oh leuk' en 'mwa') die het niet snappen maar jongelui zodra jullie het wél snappen, zijn mijn dagen hier geteld |
Citaat:
|
Citaat:
I agree, voor een Groot gedeelte;) Orgineel schrijfwerkje:P |
één woord: verdraagzaamheid :)
|
nog meer:
je gedicht was trouwens vet! je kan er wat van, en das ook realisme straalt kei veel gevoel uit en leest lekker je hebt gevoel voor ritme.... maareuh ik ben het niet met je inhoud eens, weet niet of ik daarover moet gaan bitchen want ja.... je weet nooit hoe jij gaat reageren om je daarna weer in te dekken... lastig... maareuh ja goed denk dat ik maar eendjes ga voeren ofzow... is al genoeg... |
Jij verheft jezelf zover boven alle andere mensen, dat het onmogelijk is om iets goed te doen voor je.. En dat terwijl je weinig meer in huis hebt dan moeilijke woorden, en een levendige fantasie.
|
Citaat:
man you're sooo right!!!!!!!!!!!!!! Ik schrik er altijd wel een beetje van als mensen me op zo'n sublieme, doordachte wijze doorgronden, maar jij kickt echt ass...! *superieuriteitsgevoel is zaligamakend:D* |
*hihi* :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |