![]() |
Vraagjes over mensen met 1 bal.
Als je maar 1 bal hebt, kun je dan wel gewoonkinderen krijgen en wat kan een reden zijn om er 1 te verwijderen?
|
Volgens mij kun je dan gewoon kinderen krijgen hoor. Zelfde als dat je ook maar 1 nier nodig hebt.
|
Ja, je kunt dan nog gewoon kinderen krijgen.
Redenen om het weg te halen zijn over het algemeen medische redenen (zoals kanker ed). |
Verder nog iets als kanker?
|
Hmm misschien ben je maar geboren met 1 bal? Ik zou het niet weten. Maar je kunt in ieder geval wel met 1 bal kinderen krijgen hoor! Tenminste, dat lijkt mij toch...
|
Ja je kan dan inderdaad gewoon kinderen krijgen.
En volgens mij als er bij de geboorte een afgeknelt is dan halen ze hem volgens mij weg. |
Citaat:
En als het goed is kan je met 1 bal geen kinderen krijgen, behalve als je hermafrodiet bent...;) Een kind verwekken kan volgens mij wel gewoon, die ene bal is toch niet afhankelijk van de andere om sperma te produceren? |
Citaat:
(Dokter, ik erger mij de hele tijd aan mijn linker bal, kunt u hem weghalen?) Sebastiaan |
Citaat:
|
HEt kan bijvoorbeeld, door een niet-ingedaalde teelbal, meestal trekken ze die naar onder maar als dat niet gaat.,..
en ook omdat je erop gevallen bent ??? |
Kan het ook dat ze er een weghalen door een breuk? Als je die daar ergens in de buurt had zitten?
|
Zal het even beschrijven. Misschien wordt het dan duidelijker.
Aan de linkerkant op de onderbuik zit een lang litteken. Schijnt van een breuk te zijn. In de rechter lies zit ook een litteken. Dat is dus de kant waar een bal mist. |
Misschien kun je het maar het beste gewoon vragen aan diegene waar je het over hebt.
|
Citaat:
Maar als je die ziet denk je ook vanne dies open gesneden, maar is dus waarschijnlijk omdat ik te snel groeide |
als je bal verdraait, moet hij meteen operatief terugdraait worden, als dat niet gebeurd binnen een aantal uur sterft de arme stakker af, en zal je verder door het leven moeten gaan met 1 nog niet ''gekraakte noot''. (volgens mij zit het zo)
1 van mijn kloten heeft een bloeduitstorting meegemaakt, die stierf gelukkig niet af, alleen heb ik 4 weken op kussentjes moeten zitten, en met name fietsen. Ik kreeg een schop bij voetbal... maar hij doet het weer! Alleen hangt de linker nu niet onder zoals eerst, maar de rechter.. :D |
Citaat:
en btw : 18v?? |
Citaat:
BTW: Het is trouwens een erg pijnlijke gebeurtenis om zo'n gedraaide bal te hebben. |
Ze kunnen toch gaan verstenen ofzo?? Of zeg ik nu iets heel doms........... :o
Dat heb ik namelijk gehoord, familie van mij had dat ook, had heel veel last van zijn ballen, waren ook gedraaid inderdaad, zoiets, en dan sterven ze af ofzo, moet je snel bij zijn....... |
iemand van Jackass heeft er nu nog maar eentje, die ander is naar binnen geschoten. bij vriend van me gebeurde dat ook en dies met operatie weer teruggehaald, maar als zaadleiders al zijn afgestorven kan dat nie meer. dus meestal halen ze ze weg als leiders afgekneld zijn waardoor teelbal dood gaat.
|
daar heb ik nachtmerries van.
het idee is gewoon vre-se-lijk. (bal draaing. Je loopt op straat. en in eens.. je grijpt naar je kloten. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. en je weet het, niets zal zo erg worden als de komende 4 uur.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |