![]() |
UEFA Cup Finale: Celtic-Porto
Ik weet het, de wedstrijd is al begonnen. Mij viel het op dat er nog niet een topic over begonnen was. Het zijn ook niet 2 geweldige clubs, met een enorme staat van dienst, maar respect verdienen ze wel!! Daarom de vraag: Wie gaat hem winnen vanavond??
Ik hoop Celtic, beetje traditioneel Engels voetbal, wel leuke Schotse club. Larsson is de grote vedette. We maken er ff een poll van: Poll: Wie wint vanavond de UEFA Cup[*]Celtic[*]FC Porto Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=3&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Persoonlijk: Porto, lekkere Portugese mannen... :p Ik vind het juist wel leuk dat het deze keer niet echt héle grote namen zijn...
Maar volgende week wordt wel spannender natuurlijk, twee Italiaanse clubs... |
Persoonlijk Celtic.. Maar ik zie tot nu toe een goede wedstrijd. Het is 2-2 (y)... Eerste verlenging is bezig..
|
FC Porto is het dus geworden (y) :)
|
duimpje omlaag graag :p
wel een spannende wedstrijd, dat zeker. UEFA Cup is meestal spannender dan de CL. MAAR: wat een kutschwalbes de hele tijd van Porto. Vooral die Derleil en iets minder Deco. (n) (n) En Vitor Baia maakt het verhaal wel compleet vlak voor tijd. Slechte reclame voor Porto dit in ieder geval, hoewel ze wel winnen. |
Citaat:
|
Jammer dat Porto heeft gewonnen. (n) De wedstrijd zelf leek me het bekijken niet waard, maar ik heb toch wat gemist geloof ik. :o
|
Ik was iets meer voor Celtic...
Maar ik vond het een v ette wedstrijd dus heb me weer ff vermaakt :D |
Had liever Celtic gezien als winnaar. Heb alleen de verlenging gezien, was wel spannend, maar de tweede helft schijnt meer amusanter te zijn geweest.
|
Ik had ook liever Celtic zien winnen.
Het groen-wit zal wel in mn hart zitten want ik heb geen flauw idee waarom nou juist celtic. :o |
tja..inderdaad wel jammer. Celtic vond ik ook de leukere ploeg. :(
|
Porto heeft beter gepeelt en ze hebben het ook verdient ;)
|
Ik vond Porto beter spelen, en ik hou sowieso niet van Celtic en schots voetbal:p
Was wel een leuke wedstrijd:) meestal zijn die finales niet om aan te zien:o |
Ja wel terechte winnaar over de hele wedstrijd gezien. Het aantal Celtic fans was groter dan van Porto d8 ik, al zeiden ze op tv dat het niet zo was.
|
Ik had ook liever Celtic zien winnen, al was die Deco echt wel de master. :cool:
|
Citaat:
|
Ben blij dat het porto is, al die rotterdammers hebben celtic shirt door die larsson denk ik........
jammer maar 2 waren er niet genoeg! |
Ik heb het einde helemaal gezien, maar toch jammer dat het nog 3-2 werd. Ik had liever gezien dat Celtic had gewonnen, maarja dat is sport. :)
|
Celtic had moeten winnen!
|
Portugal is vergelijkbaar met Nederland. We hebben allebei drie topclubs. PSV en Porto snakken naar successen. Ajax en Benfica hebben een Rijke historie. Feyenoord en Lissabon zijn ook amitieus maar leven met Jardel en van Hooijdonk nog te veel op hun spitsen. De subtop van deze twee landen is gewoon KUT. Dus de stand klopt ook nog eens!!! 1 en 1, 2 en 2, 3 en 3 zijn vergelijkbaar. Dus ik begin die portugese clubs met een Nederlands gevoel te bekijken. En jah... Porto RULEZZZZZZZ... Blij toe dat ze gewonnen hebben!!! Maar niet voor de Europese Ranglijst!!! Nederland moet zijn Champions Leage plek wel trug!!!
|
Citaat:
|
had alleen de eerste helft gemist.. was wel een finale-waardige wedstrijd, had ook liever Celtic als winnaar gehad, maarja :)
|
Citaat:
|
Citaat:
1988 had PSV ook een EC1, en Ajax heeft in 92 ook de Uefacup gewonnen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |