![]() |
Met welk getal hebben jullie iets??
Welk getal bijft jou steeds achter volgen??
Bijv. Dat je van elke cd die je hebt nummer 3 het leukste vindt. Dat er altijd op de 6de van de maand iets gebeurt. Dat je vaak een 7 haalt op school. Of wat dan ook... Ik heb dat dus vooral met de 8. En dan opeens bestaat toeval wel of is dat toch niet zo.... Wat heb jij met dat ene getal?? |
Nee, ik heb daar niet echt ervaring mee. Geen geluksgetal en ook geen getal dat me blijft achtervolgen. :)
|
4 en 7
|
16.
Toevallig ben ik dan nu 16, maar ik heb op mn werk kluisjenummer 16, Ik ben kassaslet nummer 16 en ik weet niet meer voor de rest :D en 36 ook trouwens. want ik had ook eerst kluisjenummer 36 :d |
8 en 5.
5 is m'n medewerkers code @ werk. 8 ... euh .. gwoon lievelingsgetal? :) |
10, omdat ik dat altijd haalde voor mijn proefwerken op de middelbare school
19, omdat dat mijn geboortedag is 7, een bijzonder getal 11, het getal Gods als ik me niet vergis 13=ongeluk :D 3=ongeluk :D 17, omdat het een priem getal is 23, om dezelfde reden :) |
4, vind ik een ''mooi'' getal :o
|
5, omdat het het geniaalste getal is dat er bestaat. :)
|
30
komt te vaak voor :p |
23
|
6 en 1648 maar toch vooral 6....is echt mn geluksgetal....
|
0102
|
13 omdat ik op vrijdag de 13de ben geboren..
Kluisje nummer 13 had.. eeehhh in 2 jaar 13 vriendjes heb gehad.. ( niet trots:() enn eehh... * denkt nog even verder na* |
22:55
|
Citaat:
|
14
|
Uhm, ik haal vaak 7´s dus daar heb ik wat mee.
En aangezien ik Iron Maiden fan ben, MOET ik gewoon wat met 666 hebben :D |
13
|
met de 5,7 lijkt wel.
dat is het enige wat ik schijn te kunnen halen voor een schriftelijk frans... |
um... met een 5,5 !! :)
want als ik dat sta sta ik een 6,0 op me eindrapport :D |
7 ---> geluksgetal en gemiddeld getal voor punten op school
20 ---> mijn leeftijd tja en verder... nix speciaals eigenlijk... |
met 2
|
112 :p
|
Citaat:
maar dat is enkel m'n geluksgetal, niet 'n getal wat ik overal tegenkom. |
5 en 15
|
Citaat:
Dan zou jij een 22 moeten zijn, wel eens berekend? |
Citaat:
|
een 10! :D
*hoopt nu snel op examen uitslag ;) :p* |
4 dat is al 6 opeenvolgende jaren mijn klasnummer
22 -> geboortedag...en is gewoon een mooi getal :D |
666
|
69
|
6:162
|
2.0
|
Citaat:
Jaa, toch goed geleerd tijdens mijn propedeuse. ;) |
Geen enkele.
|
8... voel k me gewoon goed bij :)
|
Citaat:
Ik heb wat met de twee, ik weet eigenlijk niet of ik die vaak tegenkom in het dagelijkse leven, maar het is wel mn geluksgetal. Helaas is mn examennummer 38 :p |
Uit mijn voornaam, hele naam en geboortedatum komen allemaal veelvouden van 3, maar ik voel meer iets met 7, het getal van perfectie..
|
Oh ja, op het moment heb ik hele sterke affiniteit met het getal 1.10. Dat zal over een maand waarschijnlijk nog sterker zijn.
|
2 ->
Ik heb met nummer < 2 > eens 2x een loterij gewonnen van de judoclub. Mijn verlies: 2 gulden. :rolleyes: :D |
Ik heb wat met de getallen 7, 8 en 56
Op de basisschool moest ik altijd 7 x 8 uitrekenen en ik wist nooit het antwoord Nu lijkt het alsof die rekensom me nog steeds achtervolgt en ik 'm minstens één keer per week voorgeschoteld krijg (ondertussen weet ik het antwoord wel uit m'n hoofd trouwens) |
27. Relatief veel mensen die ik ken zijn jarig op de 27e van een maand en voor mijn gevoel gebeuren er ook vaker bijzondere dingen op de 27e.
|
Oja, en 12 ook (weer een veelvoud van 3), omdat veel mensen die ik ken (mijzelf en mijn vriendin incluis) verkering kregen op de 12e dag van de maand..
|
26
|
een 1 omdat die het meest op mijn avatar lijkt :rolleyes:
|
Citaat:
|
8.
Geen idee waarom eigenlijk, maar het is de 8. |
de 8. die komt namelijk 3 keer voor in mn geboortedatum *18-08-1987*, en tsja, t is gewoon mooi getal, vinnik zelf. 7 is zo half, 9 is net geen 10, dus dan ga je er toch tussenin zitten
|
Geen enkel getal volgt me echt eigenlijk.
|
12, zoveel wijven heb ik op een avond...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |