![]() |
Voel jij je beter dan de meeste anderen om je heen?
Of andersom?
Of ben je helemaal correct en denk je ook voor jezelf dat je net zoveel bent als anderen en andersom? :) |
Bij sommige punten voel ik me helaas beter ja.
Maar bij veel meer juist weer niet. dan voel ik me veel minder |
Gelijkwaardig. Beter in sommige zaken, minder goed in andere zaken. Maar altijd gelijkwaardig. :)
|
Hier kan ik me ook wel in vinden. :)
Citaat:
|
Ik ben dus blijkbaar de enige die zo arrogant is om als een gemiddelde mens in mijn zichtsbeeld komt vaak een gevoel van meerwaarde krijgt? Terwijl rationeel denkend ik weet dat dat in feite, logisch bekeken, grote onzin is. :o
|
Citaat:
|
Ik voel me beter dan de meeste anderen om mij heen. Er zijn echter ook veel mensen waar ik tegenop kijk. Maar als ik in de buurt van zo'n persoon ben probeer ik meteen te leren en meer te weten te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is vaak dat hoe beter ik iemand ken, hoe meer respect ik voor diegene heb. :) (Soms omgekeerd, maar dat hebben ze dan meestal wel zelf heel bewust gedaan.)
|
Citaat:
|
was dat jullie nog niet opgevallen dan? ;)
|
Citaat:
|
Neuh, er loopt een aantal mensen rond waarvan ik echt vind dat ze het doodschoppen nog niet waard zijn. No way dat ik vind dat die beter zijn dan ik :)
Bij mensen waar ik gewoon goed mee omga heb ik dat overigens niet. Als die ergens beter in zijn dan ik ben ik de laatste die dat zal ontkennen, ik ken m'n plek :D Maar ik denk niet echt dat je sommige mensen weer "beter" kunt noemen dan anderen. Iedereen heeft z'n sterke en z'n zwakke punten. |
Op school heb ik dat gevoel regelmatig, maar daar lopen dan ook de mensen naar voor rond. :o
|
regelmatig, als ik naar het vmbo kijk bijvoorbeeld heb ik wel eens zoiets van gelukkig ben ik jou niet
|
ik voel me niet alleen beter, ik bén beter :rolleyes: (y)
|
Op sommige punten wel dan anderen, kan ook zijn dat ik op diezelfde punten ook weer slechter dan weer andere personen ben.
|
Ik voel me anders, niet beter...
|
Citaat:
'grootheidswaan, ik lijd eraan. Zolang er geen medicijnen voor zijn moet je me laten gaan' ;) |
Meestal voel ik me gelijkwaardig, maar soms (tegenover bepaalde mensen) voel ik me beter :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |