![]() |
Lees jij posts van jongere mensen?
Bijvoorbeeld als iemand van 12-13 in een thread op Actualiteit & Nieuws of Filosofie & Levensbeschouwing een lange post doet in een (politiek- of sociologisch-)filosofisch topic?
Of scroll je al verder naar beneden zo gauw je een onbekende naam met '12M - Lid' o.i.d. eronder ziet staan? |
eeuhm, :D
JA, maar alleen op sommige fora |
Nee, ik ben dan juist benieuwd naar wat iemand van 12 over politiek te zeggen heeft, omdat je niet vaak ziet dat iemand van 12 daarin geinteresseerd is :).
|
Ja tuurlijk,
alleen als ik specifiek op iemand ga replien dan kijk ik wel naar de leeftuijd en het niveau van die persoon |
Ik lees meestal bij voorbaat geen lange posts, omdat ik daar geen zin in heb :o
|
Nee, eigenlijk doe ik dat vrijwel nooit. Vaak vind ik het ongelooflijk interessant om te kijken wat een jonger persoon te melden heeft. Als die persoon ongelijk heeft dan wijs ik hem/haar daar natuurlijk subtiel op. :)
|
Ja, maar eerlijk gezegd neem ik ze best vaak niet serieus, ze zijn wel grappig om te lezen.
|
Ik lees iedere post. Bij de een haak ik er wat meer geloofwaardigheid aan dan de andere.
|
Leeftijd maakt me niet uit, ben juist wel benieuwd wat jongere mensen te zeggen hebben
Maar de lengte van de post, dat is belangrijk. Ben ook iemand die niet van die hele lange posts gaat lezen :) |
Ben ik dan de enige die op zo'n moment gewoon direct doorscrollt, omdat de ervaring me geleerd heeft dat dergelijke posts toch haast nooit een solide onderbouwing hebben of anderszins bevredigend zijn? :(
|
Citaat:
zat mensen die te oud zijn voor de inhoud van sommige posts die ze neerzetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, duh! :) Ik geloof ook dat er vele hun echte leeftijd niet durven invullen, dus dat er 13 jarige 17 jaar invullen, om toch maar aanvaard te worden.
|
Citaat:
|
Lees ze meestal wel, maar onbewust neem ik ze toch minder serieus :o
|
Jazeker, omdat ze meestal wel humoristisch zijn. :)
|
Citaat:
Normaliter scroll ik altijd door als het een poster betreft, die jonger dan 15 is. |
Nee... Sterker nog, ik zie pas wie ik quote zodra ik mijn post heb geplaatst...
|
ik lees best posts van jongere mensen, neem ze alleen niet altijd serieus.. kijk als iemand van 11 post, help ik heb nog nooit gezoend, nu wil ik dood.. dan neem ik em niet serieus, maar vaak kan je zelf meteen zien of een post zinnig is of niet..
sommige mensen kunnen heel volwassen zijn voor hun leeftijd terwijl er ook zat oudere mensen zijn die zich weer heel kinderachtig gedragen.. ik vind neit dat je iemand op leeftijd meot afkeuren |
vooral die van bikkelvrouw! ;)
|
Citaat:
:p Maar goed, ik lees alle posts. Of iemand nou 11, 29 of 38 is. :) |
Citaat:
En ik lees sowieso nooit op A&N of F&L en op onzin komen meestal gaan 12-jarigen :o |
Liever niet, want meestal willen ze een goed en sterk antwoord geven en denken ze dat ze meteen alles zijn. Maar ze denken niet na over hun antwoorden en dan is soms best lachwekkend.
|
ik less ze wel en afhankelijk van wat erin staat neem ik het dan wel of niet serieus
|
Citaat:
Maar zodra ik een post lees, en het valt me op ofzo, dan kijk ik wel naar de leeftijd.. Maar dat doe ik meestal pas later.. En als ik mensen quote kijk ik ook even.. Terror Koe is 17 :o |
Nou, het merendeel is jonger dan 20 hierow dus ja :D
|
Waarom zou ik dat niet doen, kwas immers zelf ook ooit JONG :P
|
Citaat:
En ja ik lees meestal wel posts van jongere mensen. Maar als ik een 14 jarige zie posten over relatieproblemen dan stop ik toch vaak wel. maar ok :) |
Het maakt me niet zo veel uit eigenlijk, ik ben ook wel benieuwd wat mensen van die leeftijd te zeggen hebben :) Alleen als het een erg lange post is lees ik het niet, maar dat ligt niet aan de leeftijd.
|
ik lees noooooit posts van jongere mensen, want die heb ik hier nog niet gezien :D ;) :p
maar ik vind het wel fijn als ik een beetje serieus genomen wordt. het hangt denk ik ook helemaal van de persoon af, en ik denk dat je eerst moet lezen en dan pas een oordeel vellen over de post. ik lees trouwens ook vaak posts van mensen van 17 ofzo en dan denk ik echt najahh............. (vaag) |
Ik lees een post wanneer deze interessant is, en niet wanneer de poster boven de 16 is ofzo. Ik vind dit namelijk de rijnste onzin om hierop te gaan selecteren, je mist dan een flink deel van het forum wat eigenlijk nergens voor nodig is.
Vaak lees ik juist posts van jongen forummers. Hun onbezonne manier van posten, het gewoon zeggen wat ze vinden vind ik prettig. Ik hoor graag gewoon wat men vind en niet achteraf wat ze allemaal wel niet dachten. Daar kan ik namelijk niet zo goed tegen. Leeftijd selecteer ik niet op . . . ik selecteer vooral op: - leesbaarheid van de posts - taalgebruik (schelden) - vriendelijkheid Deze punten zijn voor mij veel eccentieler als leeftijd. René |
Als ik een topic lees dan lees ik alle posts daarin tenzij het een heel lange post is en ik er halverwege achterkom dat het me helemaal niet boeit, leeftijd maakt me niet zoveel uit maar ik twijfel soms wel aan de geloofwaardigheid.
|
Citaat:
Ik lees veel posts, bij sommige reacties ben ik wel benieuwd hoe oud de poster is, dus dan kijk ik er eens naar... maar in principe vallen alleen nicknaam, avatar en post me op. |
val ik met mijn 15 jaar nog onder de "jonge mensen"?
|
mm, ik kom niet vaak op A&N...
maar over het algemeen lees ik gewoon post van jongere mensen hoor :) |
ja.
|
Ik lees eerst posts. Ik kijk pas naar een leeftijd als de inhoud ervan mij op de een of andere manier 'raakt'. Oftewel: óf de persoon in kwestie heeft een erg domme opmerking gemaakt, wat te verklaren zou kunnen zijn door zijn/haar leeftijd, óf de persoon heeft net een erg intelligente opmerking gemaakt, met dezelfde reden.
|
waarom niet :confused:
|
Jazeker, als het gel*l is reageer ik er niet op, maar als het de "moeite waard" is ...dan wel. Is toch ook tekst... ;)
|
Hmz, ik selecteer op leesbaarheid en ook wel op leeftijd. Als ik tijd heb, lees ik alles, behalve BreAZaaHhhHHhHhh, maar anders sla ik sowieso 13 over. Eigenlijk onder de 17, tenzij ik ze ken...
|
Ik leest meestal eerst post, en dan kijk ik (bij irrelevantie bijvoorbeeld) naar leeftijd e.d.
|
Alleen als ze respectvol zijn richting oudere mensen..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH :eek: Maar ja, meestal wel. |
Alles wat behoorlijk te lezen valt lees ik meestal wel.
Of ik het geloof/over nadenk/ed is een andere zaak. |
Ik moet met mijn 14 jaar natuurlijk niet praten, maar ik sluit me aan bij wat eerder is gezegd: Leeftijd doet er over het algemeen minder toe dan dingen als taalgebruik (BrEeZaH-TaAl waar je helemaal gek van wordt) etc.
|
Ja, ik vind niet dat dat iets moet zijn wat je weerhoudt om iemands mening of vraag niet te lezen. Tenzij er onzin in staat, maar iedereen heeft wel eens wat onboeiends te melden ;)
|
Ik lees in eerste instantie gewoon posts, daarna kijk ik vaak wel hoe oud iemand is ed...en soms tja, dan lees ik daarna posts van die persoon niet meer of juist wel...ligt er aan.
Er zitten zat verstandige jonge mensen op het forum. ;) :) |
ben het met leonoor eens...
|
ik lees alle posts meestal en als ik dat niet doe, lees ik gewoon degene die me opvallen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |