![]() |
*.pdf naar *.doc
ik heb een handleiding van een universeel meter in .pdf formaat, maar ik heb hem eigenlijk nodig in .doc formaat want er moet een titel boven komen staan omdat het voor een werkstuk is. hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
|
dat kan, maar dat is illegaal :cool:
voor zover ik dat weet tenminste! correct me if im wrong :) |
Waarom zou dat illegaal zijn?
|
Citaat:
Immers, de grote kracht achter PDF is dat het bestandsformaat volledig open en vrij is. Adobe Acrobat zelf kan naar Word-files (meer specifiek: RTF) exporteren, maar opmaak e.d. gaat daarbij grotendeels verloren. :( |
Citaat:
1 of andere rus die had wat gedaan en was opgesloten daarvoor. *mn geheugen heeft me in de steek gelaten* |
Google converteert PDF documenten ook naar HTML. Ik zie niet in wat hier illegaal aan zou zijn.
En al zou je DMCA bedoelen, wat het omzeilen van beveiligingstechnieken verbiedt ( en dit valt tegenwoordig onder 'terrorisme' ;) ), deze wet geldt gelukkig niet in Europa en de rest van de vrije wereld. |
Citaat:
|
ik zet m online, als je m heb zeg het even, want dan kan die er weer af:)
editte hij conventeer trouwens naar txt hope you dont mind:) |
Je kunt sommige PDF-bestanden ook openen in bijvoorbeeld Illustrator, als het vectorinformatie bevat. Of gewoon in Acrobat anders wegschrijven.
Veel programma's kunnen PDF'jes wel inlezen, echter gaat het niet altijd perfect... door te proberen kom je er achter.. |
Citaat:
|
illegaal is het opzich niet... maar...
pdf's kunnen zo beveiligd worden dat je ze niet kan printen, c/p, selecteren etc. Samen met een mooie copyright notice moet 't duidelijk zijn dat 't niet gewenst is... maar goed... zonder copyright notice, leef je uit :> alleen echt fijn werkt het volgens mij niet (qua layout e.d.) |
het is me gelukt :) ik heb adobe acrobat gedownload :o en dan kun je het selecteren en kopiëren en met alleen de reader kan dat niet. allemaal bedankt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |