![]() |
Gewoon Sex
Wil hier een meisje van rond de 16 jaar een keer seks hebben gewoon, zonder enige relatie. Laat hier dan ff je MSN adres achter dan voeg ik je toe !
|
ik wil je anus wel laten bloeden ...goed?
|
Citaat:
|
:eek: Ik denk dat dit alles behalve de goede plek is om te posten... ga maar naar dating :p
|
en als je geluk hebt wil ik je ook wel bewerken met mijn riem
|
Citaat:
|
zielig hoor... :rolleyes: je kan in het echt niemand krijgen zeker?
slotje... |
Triest.........
|
LOL ik ken er meer krijgen dan jouw, maar de meeste willen alleen seks als ze een vaste relatie hebben en daar heb ik echt geen zin in. Ik laat mijn jeugd niet verneuken door een vaste relatie en wie dat wel doen zijn pas zielig.
|
Of ze zoeken een jongen die niet alleen kan naaien, maar ook nederlands spreekt... (of misschien willen ze wel een beetje een volwassen persoon...gekke mensen he?!!)
|
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
ja, en waar blijft het slot?
|
Citaat:
Ten tweede val ik niet op jongens. Ten derde kan je het wel studterig praat vinden. Maar ik denk tenminste na voordat ik iets zeg. En ik heb genoeg hersens om de consequenties van mijn acties in te zien. Citaat:
|
slotje!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer dringt het toch eindelijk eens tot de botte hersens van menigeen hier door dat dit GEEN FORUM IS om naar Sex en aanverwante zaken te solliciteren?! Doe dat dus ook gewoon niet! :( Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |