![]() |
De wereld is van mij!
Muren van peperkoek wierp hij op,
Ik kwam er niet langs, Soldaten van drop, Ze houden me tegen. Is dit nu het einde, Het eind van mijn reis, Het einde in Dubai, Moet dit het dan zijn? Had ik maar een komkommer, Een emmer, Twee kilo dadels, Een frietpan, Zes inktjetprinters, En een korfbalmand van Franse makelij, Dan zou alles anders zijn, De peperkoek zou smelten als sneeuw voor de zon, De drop die werd drap, Hun overwinningskans krap, Hier liggen mijn kansen... De wereld ben ik, De wereld van mij, Ik ben......Valentijn |
Ow, wacht even.. jaa... dit is het...
Gevangen in het leven. Ik voel het... ik voel wat je zegt. Het keerpunt in jouw kooi, het punt waar je beseft dat het niet draait om materialisme, kapitalisme. Een komkommer is voldoende. En met een frietpan onder je arm, als symbool voor jouw vrijheid, breek jij door die muur. Uit je kooi... De wereld ligt aan jou voeten. Dit is goed hoor.... jaja... neej.. beter wordt het niet vandaag ;) |
Dank je Bavje,
En inderdaad, het gaat over een situatie waaruit je niet denkt te kunnen ontsnappen ( expertiserapport met kansloos onderwerp) en ineens heb je het! Via een rare capriool kun je een uitweg vinden en dan weet je het...... Jij bent toch de winnaar en the world is yours.... En ja die dadels.....Ik vind ze gewoon lekker okay!!!?!? Groetjes Vaal.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |