![]() |
Israel-Palestina meeting
Hallo A&N forummers,
Naar aanleiden van het berichtje van miss_maroc leek het mij een goed idee een discussie/debat te organiseren. Citaat:
We weten nog niet precies waar/wanneer, maar ongeveer eind juni begin juli zodat de meesten wel klaar zijn met school enzo. We hebben eventueel een ruimte in amsterdam, maar omdat dat voor sommige personen nogal ver is kwam Utrecht beter uit. Omdat die plaats centraal gelegen is. We weten niet waar in Utrecht maar misschien heeft iemand wel een tip: mja daar komen we wel uit!!! Graag reacties hier. Als je serieus van plan bent te komen, stuur mij dan aub een prive berichtje. Salaam/Shalom/Doei. SimShalom. |
Ik denk dat ik uit veiligheidsoverwegingen maar thuis blijf, als je 't niet erg vind.
|
Ik kom niet. Tenzij om te bemiddelen. :p
|
We kunnen hier toch ook (goed) discussiëren?
|
Ik heb liever een keer een echte person-to-person discussie. En met mij meerdere personen.
|
Citaat:
|
DUs je hebt toch een topic erover geopend ;)
Toen ik dat zei meende ik dat eigelijk niet echt serieus. Ik vind toch dat je een deel van je privacy opzegt. Ik weet niet of jullie ervaringen hebben met internetmeetings maar ik niet.. Aan de andere kant lijkt het me wel interessant om is een keer face 2 face hierover te discussieren. Maar goed, kijk eerst maar is of er genoeg mensen zijn die zouden willen komen.. :) |
Citaat:
Wie zijn dat dan zoal? |
Citaat:
oh nee niet joods... sorry nou ik heb hier een aantal personen die het ook wel leuk lijkt. |
Citaat:
maar goed als het een serieus debat word ben ik MISSCHIEN ook wel van de partij! |
Citaat:
|
Citaat:
als mensen elkaar gewoon in hun waarde laten en niet hard gaan lopen schreeuwen dan gaat het volgens mij best goed!:) |
Citaat:
|
Ja is wel een goed idee om eens te meeten met ze allen. :) Zolang er maar op normale manier word gediscusieerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik kom is er gelijk ruzie in de tent!!!! :mad:
|
er kan best serieus worden gepraat, zolang ik niet gelijk voor antisemiet oid wordt uitgemaakt :/
|
Echt niet persoonlijk bedoeld, maar uit de houding die je op het forum ten toon spreidt leid ik af dat het geen goed idee is dat ik kom.
|
Citaat:
|
Zoveel valt er trouwens niet te discussiëren...n.m.m. valt er namelijk helemaal niet te discussiëren over óf er een Palestijnse staat moet komen, maar slechts hóe dat verwezenlijkt moet worden.
Het feit dát het er moet komen om vrede te bereiken staat buiten de discussie...en met mensen die vinden dat er geen vrede moet komen gá ik niet in discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
Hehe :p |
Citaat:
|
Ik ga niet, ik zie t al gebeuren dat t toch ''uit de hand'' gaat lopen met gescheld etc en dat er dan een paar weggaan en er dan nix meer van de meeting overblijft ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat wisten we al. |
Citaat:
|
Citaat:
zou je je voortaan met je zelf willen bemoeien |
Citaat:
2. Als je iets op een forum zet, kan iedereen erop reageren. Wil je nare man prive spreken, dan stuur je maar een PM of voeg je hem toe op MSN (als je tegen scheldwoorden kan :p). |
wie komen er nu precies??
|
Citaat:
|
Citaat:
dan hoeft die discussie er ook niet te komen |
Citaat:
Aangezien je naar eigen zeggen absoluut geen banden met de JDL hebt, en dat je bovendien doodsbang was dat ik daar iets over op het forum zou zetten: Waarom heb je een JDL-logo als avatar? :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees van niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk niet dat er veel mensen komen, lekker alleen :p |
Citaat:
Dus je wilt geen vrede? :/ Dus je wilt alleen maar meer doden aan beide kanten en wilt dat t net zo lang doorgaat totdat t uitgeroeid is? (wat iig niet binnen 100 jaar zal gebeuren) ? Gadver (n) |
Citaat:
En vervolgens kies je een JDL-logo als avatar. Juist, ja... :confused: :D |
|
Citaat:
Ontopic: ik denk niet dat er veel animo is voor je plan SimShalom, maar ik zie ook niet echt de meerwaarde in van een discussie irl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk overigens dat deze 'meeting' beter niet plaats kan vinden. Ik heb mij namelijk laten vertellen dat er wel vaker meetings plaatsvinden en dan zouden we daar gewoon een keer met ze allen heen moeten gaan. |
Citaat:
|
*zucht*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |