![]() |
datum van de uitslag...
Ik krijg de uitslag op vrijdag de 13e te horen. Op zich heb ik daar geen problemen mee want ik ben niet bijgelovig ofzo. Wat ik echter wel vreemd vind is dat ze op sommige scholen de uitslag al op de 12e krijgen (ook voor vwo). Het lijkt er dus op alsof mijn school de uitslagen eerst een dag laat liggen voordat ze ze aan ons meedelen... Want ik denk dat wel alle scholen op dezelfde dag worden ingelicht over de resultaten...
|
Tja, ik krijg m'n uitslag pas op 9 juli....
|
Wij inderdaad op de twaalfde
Maar op de twaalfde kun je de normeringen opzoeken op internet, dus dan weet je het wel al een beetje |
Wij krijgen ook de 12e
Hier is net al een topic over gesloten hoor..... |
Citaat:
|
Wow! Dat doet me denken aan de topic die ik geopend heb en vervolgens weer gesloten werd! (zie: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=485355 )
|
Wij worden tussen 15:00 en 18:00 gebeld
's avonds kunnen we dan onze cijfers inzien |
geloof vanaf 12 uur ofzo dat het op de site stond. Ik krijg het ook pas 13 juni te horen :(
|
Bij ons komen op 12 juni om 8 uur de normeringen binnen geloof ik. Daar gaan ze dan ´s middags om kwart voor 2 fijn over vergaderen en daarna gaan ze de leerlingen die gezakt zijn persoonlijk opzoeken om te vertellen dat ze gezakt zijn. Dat duurt tot half 5. Daarna kan iedereen de school bellen om te vragen of ie ook echt geslaagd is of dat de leraar die het moest komen vertellen soms panne had. Op 13 juni 13.00 uur kunnen we vervolgens de cijfers ophalen :)
|
Wij zouden het eerst op de 11e juni al horen, maar gister zeiden de mensen van school ineens sorry we hebben het per ongeluk omgewisseld met MAVO en VMBO. Dus heel wat boe geroep aangezien heel veel mensen al hun werk etc hadden verzet, nu moeten we tot de 12e wachten helaas.
|
12 juni, tussen 4 en 5 wordt je gebeld geloof ik (of niet..ghe ghe, en daar gaan we van uit hoor.;))
Moppie |
Volgens mij krijgen wij het pas ergens rond de 23e te horen.. :mad:
|
12 juni, en ik hoop dat ik tussen 16.00 en 17.00 niet gebeld word...
|
Citaat:
|
12 juni tussen 14.30 en 15.30 wil ik geen telefoon hoeven aan te nemen
|
Citaat:
Straks loopt het uit, zijn ze om 15:30 nog niet klaar, denk jij dat je bent geslaagd, belt er om 15:31 nog eens iemand op om te zeggen dat je gezakt bent |
13 juni van negen tot elf s ochtends word je gebeld. en mn zusje ook dus ik voorzie echt grootse ruzie om de telefoon.
|
Citaat:
|
vrijdag de 13e tussen 12 en 1 zoiets..
|
Citaat:
13 juni voor 12 uur |
vrijdag de 13e tussen 10 en 11
maar ik word toch niet gebeld :) |
Mja vreemd, ik krijg de uitslag ook de 12e.
|
Wij moeten vrijdag de 13e om 12 uur allemaal op school zijn en dan krijg je een envelop waar je cijferlijst inzit en waar op staat of je wel of niet geslaagd bent.
|
12 juni, en ik word sowieso gebeld.
|
12 juni tussen 11.00 en 12.00 word iedereen sowieso gebeld. Dan kun je vanaf half 1 je cijfers inkijken en opgeven of je wilt herkansen. 's Avonds om half 8 is de diploma uitreiking.
|
Ik vrijdag de 13e, en heel prettig is dat ik dan moet helpen bij de sportdag voor de brugklassen, dus als ik ineens mijn mentrix het sportveld op zie lopen is het niet goed...
|
13 juni moeten zelf bellen naar de mentor tussen half 1 en 2. Diezelfde middag moeten degene die geslaagd zijn om 15.30 op school zijn en de gezakten om 16.15...
Ik vind t wel raar dat we zelf moeten bellen aangezien iedereen dan op de 5 gaat drukken (automatisch terugbellen) en dan heeft dit hele systeem nog geen zin!! Onze mentor zei wel dat als je wel zeker wist dat je geslaagd was, je wat later moest bellen..maar dat ben ik echt NIET van plan!! (vwo trouwens) |
Wij de 13e tussen 16.00 en 18.00 ofzo.. is eig best wel laat in vergelijking met jullie allemaal. En ik geloof dat we om half 8 onze cijfer lijst op school krijgen dan!
|
Citaat:
een beetje zoals het vroeger om de donaldduck ging. |
wij krijgen het donderdag de 12e te horen
de mentor belt tussen 13.00 en 15.00 als je gezakt bent, en de namen van de geslaagden komen tussen 14.00 en 15.00 op de website van de school. |
Bij ons zijn de examenvergaderingen op 12 juli
en worden wij (hoop het niet) 13 julie opgebelt. |
ik bedoel natuurlijk Juni
|
Citaat:
|
Vrijdag 13 juni word ik gebeld, maar ben al geslaagd :).
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg nou tieten :D
|
de officiele nomering voor eindexamen is donderdag 12 juni om 0800 uur bekend op internet en dus ook bij de school. het is maar net hoe lui je school is met cijfers berekenen.
ik zou het ook eerst op vrijdag dertien juni te horen krijgen maar toen hebben zo'n beetje alle eindexamenkandidaten geklaagd dus dat hebben ze godzijdank veranderd. btw: voordat ze mensen gaan bellen hangen de geslaagden meestal al op school dus waarom zou je afwachten als je het eerder zou kunnen weten? :D |
Wij krijgen m op de 12e
en de 13e is dan gelijk het gala.. (wel beetje matig als je dan niet geslaagt bent en je moet de dag erna naar het gala, maarja :( ) |
13 juni om half 11 word ik gebeld.... Hoop niet dat de uitslag hetzelfde is als vorig jaar....
|
ik krijg mijnen uitslag maar op den 26ste juni
|
Op 12 juni tussen drie en vier. Wordt spannend. Ik zal zorgen dat ik een pakje sigaretten in de buurt heb en m'n nagels wat langer zijn dan normaal.
|
13 juni tussen 9.00 en 11.00 officieel, maar zal wel tussen 10.00 en 11.00 worden.
|
ikke krijg ook vrijdag de 13e maar kan nu al bijna niet meer wachten, gelukkig heb ik het eindexamenfeest al aankomende woensdag zodat iedereen nog helemaal vrolijk is :):)))
:D |
tip: schrik je niet gelijk kapot als ze je bellen
bij mij hadden ze gezegd dat ze zouden bellen tussen 3 en 4 gaat om 15:34 de telefoon, me ma neemt op en zegt "Johan het is voor jou" mijn hart zakte echt 30 cm "Hoi met johan" "gefeliciteerd, je bent geslaagd" toen schoot ie weer goed :D moraal: leraren onthouden niet altijd even goed wat ze afspreken :) |
Citaat:
|
12 juni tussen 2 en 3 wordt ik gebeld als ik gezakt beb...
Hopen dat ik dan niet gebeld wordt :o |
Citaat:
Ik krijg de uitslag op 13 juni...... |
ik hoop juist dat ze bellen, bij ons komen ze langs als je gezakt bent. dus 12 juni tussen 13.30 en 16.00 doet bij ons de deurbel het niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |