![]() |
Euro Disney?
Wie gaat er nog meer dinsdag als afsluiting van de examens naar Euro Disney met school?
Of iets anders leuks doen als afsluiting van je schoolcarrière? |
Ik ga slapen en vissen. Jiehoe.
|
Nooit gedaan.... wel een examenfeest ofzo, maar ja, dat was altijd afschuwelijk... nooit geweest, hou niet van suffe discotheken met snuifende sukkels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ach, onder het genot van een drankje en met een paar vrienden is het altijd leuk. Maar ik had eens een idee bedacht. aangezien je elkaar slecht verstaat in een discotheek kun je slecht met elkaar praten. Oplossing: oordopjes als je muziek wilt horen! En als je wilt praten haal je de oordopjes uit je oren. Fantastisch idee! |
Citaat:
|
saaie mensen hier... ik kan me geen betere afsluiting van het schooljaar bedenken dan elke dag op een ander examenfuif te feesten :p
Wat gaan jullie dan doen? Colaatje drinken bij de plaatselijke borduurclub? :D :D :D (no offense ;) ) |
Ik ga eerst m'n beenharen epileren om vervolgens duizelig te worden van 2 glazen ranja met een rietje.
|
heavy
|
Citaat:
|
we zoude eerst 3 dagen naar rennesse gaan op uitbaalsweekeind ofso.... dat ging niet door doordat het kamphuis 2 keer geboekt was. Toen zouden we 3 dagen naar duinrell gaan dat ging jiet door doordat er 1 leerling te weinig was. Nu worden we afgescheept met een middagje strand en een feestje daar...... lekker lullig als je het vergelijkt met het eerste!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga naar sixflags, en dan net zolang ritjes in Goliath maken tot ik moet overgeven :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |