![]() |
Op wie ga jij stemmen voor de waterschapsverkiezingen?
Ik vind het echt vaag dat je hierover moet stemmen. Ik ken eigenlijk al die mensen niet, en uit die beschrijvingen kan je ook niet veel opmaken.
Maar weten jullie al wie je stem krijgt? groet Bart |
Er is bijna geen nieuws over, ik was én ben helemaal verbaasd dat ik moet stemmen. En hoe werkt dat dan? :o
Ik stem in ieder geval op een Groen-Linkser uit mijn omgeving. |
Je krijgt er een dikke envelop voor thuis. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is volgens mij ook niet voor heel Nederland, alleen sommige waterschappen. maarja... |
Citaat:
|
Jah ik kreeg die enveloppe ook al in de bus. Eerlijk gezegd geen idee wat dat allemaal is :|
Nouja, na m'n examens maar ff naar kijken. |
ik doe er helemaal niet aan mee, keb het niet zo op het stemmen op personen. Bovendien interesseer ik me niets voor waterschappen.
|
Wanneer zijn die verkiezingen dan? Daar ben ik erg benieuwd naar, want het zijn de eerste waarbij ik mag stemmen.:D
|
Ik heb wel zo'n envelop gehad... Ik heb gestemd op een man die al ervaring had, netjes in alinea's geschreven had, zijn stukje niet met 'ik' begon (stijlfout!!!(ja ik ook ja in deze post :p )) en die als bonus er ook nog intelligent uitzag. Ook zei hij het milieu belangrijk te vinden.
Verder heb ik geen idee wat die mensen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders, als ze je nu vergeten, vergeten ze je mischien ook wel straks voor de waterschaps belasting... dat zou wel beter zijn toch |
Citaat:
De voorlopige uitslag zal 12 juni zijn. In regionale kranten kun je de uitslag dan uiteindelijk lezen. |
oooo
een huisarts van studentenartsen staat op de lijst van Noord-Holland. Vreemd :) Maar goed... ik weet nog niet op wie ik zal stemmen. Ik ga even alles doorlezen. |
hier in amsterdam zijn t allemaal van die fijne kandidaten... Een sportvisser die voor vismigratie is, een mevrouw die op een woonbood woont, en een oma die van de natuur rondom de stad houdt. Maakt het totaal beeld over deze verkiezininge waar ik nog nooit van had gehoord toch best wel knuddig...
|
Wat zijn in godsnaam de waterschaps verkiezingen??? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |