![]() |
[Duits 1,2 vwo] Hoe ging Duits?
Hoe ging Duits 1,2 bij jullie? Ik vond hem veel en veel moeilijker dan engels (waar ik ongeveer een 7 op had)...kwam dus ook uit op een summier 5je/6je... leider...
En jullie? Nog opmerkingen, klachten, vragen, uitlsagen whatever? |
Vond em ook moeilijk! Veel moeilijker dan vorig jaar (6.2)
Ik kom tussen de 4.4 en de 6.4...lekker vaag. Vond de tekst over de pedagogen ronduit stompzinnig. Begreep er niets van. |
:o http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=485043
Ik lees weer eens niet goed ;) ... *zou ik daarom steeds de fout ingaan?* |
iedereen vond het heel erg moeilijk en ik eigenlijk niet, dus ik dacht oh ohh ik heb t vast heel erg slecht gedaan dan, maar kheb het net nagekeken en ik heb waarschijnlijk tussen de 7,2 en 7,8 :)
ik vond wel dat het teveel was, ik was echt net 1 minuut voor tijd pas helemaal klaar. mja kben tevreden :) |
Citaat:
Ik ben heb het in ieder geval wel gehaald... ondanks het cijfer, want ik stond al een 7,5.... dus ik ben ook dik tevreden... |
heb tussen 7,7 en 8,3 maar volgens mij zei ik dat al op een ander forum over duits 1,2 vwo :rolleyes:
|
Ik had 'm NET af, maar wel heel rustig aan gedaan!
Moest een 4.0 halen, heb net nagekeken en heb tussen de 6.1 en 6.7 dus dat zit wel goed. Ach, op de talen zit het 'm ook niet, ik kan alleen geschiedenis én geen wiskunde, en laten dat nou net 2 profielvakken zijn (n) |
Citaat:
|
Ik had m wel een half uur voor tijd af, zit streng gerekend tussen de 7,2 en 7,7. Maarre... hebben jullie de tikfout ook gezien? Bij dat artikel over water, stond er in de 1e zin 'urn' en ik denk dat dat um moest zijn, maar dat vind ik toch best nog wel misleidend. Kan dit een reden zijn om te klagen?
|
Citaat:
Oh ja, weet iemand ook wat die "e." op het einde van sommige zinnen te betekenen had bij tekst 12, over die vampiers? |
geen flauw idee
|
Bij mij ging duits wel goed, ik vond er wel saaie teksten tussenzitten! Maar mn cijfer komt tussen de 6,6 en de 7,6 uit, t ligt eraan of ze streng rekenen!! K mocht een 3,7 halen, dus ik ben voor duits wel geslaagt :D
|
Citaat:
verder wel vrij goed gemaakt, tussen 7,7 en 8,3 :) |
Ik heb het net gecontroleerd. had 34 punten en 6,4-7,0. Op zich wel slecht, normaal ben ik veel beter in duits, maar ik kon me gewoon niet concentreren, hoewel de teksten wel leuk waren
|
ik was juist heel tevreden over dit examen..ik heb de laatste 3 maanden zowel op school als thuis heel veel met oude examens geoefend..ik kwam nooit boven de 4.2 uit..en nu..ik vond t heel erg meevallen :confused: en gelukkig na het nakijken ook nog steeds..ik ben er nog steeds niet van bijgekomen, maar ik had 36punten en zou daarmee tussen de 7.9 en 8.5 zitten.. :)
waarschijnlijk ligt t gewoon aan de teksten, ik vond deze duidelijk leuker dan die van de examens van de afgelopen jaren. wat die 'e' en dergelijke bij die vampiertekst deden weet ik eik ook nie, maar t was wel irritant..en die typfouten waren mij ook al opgevallen...wel slecht da da gewoon kan (n) |
Citaat:
Die e bij de vampiers was dat niet gewoon een afkorting ofzo??? vond ik ook vaag ja... Maar toch> ruime 8 :D |
Citaat:
|
volgens mij was e. een afkorting voor ein, ik heb 'm iig zo gezien en hij klopte de hele text door!
maar 't examen was wel k**************t!!! niet normaal!! :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
Offtopic: Ik herkende je niet als Saltwater, vanwege je avatar ;) |
Citaat:
|
Ik was weer eens onwijs snel klaar :confused: om kwart voor 11 :confused: Die tekst over die politieke partij vond ik wel een beetje verwarrend en die over die pedagoog was idd. ook een beetje raar, verder vond ik het wel te doen. Ik heb het even nagekeken en volgensmij heb ik tussen de 7.6 en de 8.1. :D Geslaagd dus :D (voor dit vak tenminste :rolleyes: , ik hoooop dat ze de normering van ec 12 soepeler maken!!)
|
Goed!
Mijn eerste examen waar ik een goed gevoel over had moet ik zeggen. Maarja Duits is dan ook wel een uber-roelerend vak :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |