![]() |
Wat zijn tot nu toe jouw - geschatte - cijfers?
Bij mij gaat het best goed tot nu toe:).
Frans 2: tussen de 7 en de 7.5 (deze had ik helemaal niet af, ik had de laatste 7 vragen niet, dus ben hier héél blij mee:D) Nederlands: tussen de 8 en de 8.5 Geschiedenis niet nagekeken (wel doorgelezen maar niet mijn cijfer geprobeerd te berekenen, wel voldoende denk ik) Latijn: tussen de 7.4 en de 8.4 (dit had ik echt niet verwacht, ik zag er gigantisch tegen op:o) Engels: tussen de 7.9 en de 8.5 :) Opeens kan ik allemaal 8en komen te staan:), de examens gaan tot nu toe wel goed! |
ik doe E&M VWO.
nederlands: tussen de 8 en 9 (had een 4 nodig) economie: tussen de 4 en 5 (had een 5 nodig) geschiedenis: rond de 5 (had een 3,9 nodig) engels: rond de 7 (had een 3,5 nodig) aardrijkskunde: ??? (heb een 3,9 nodig) wiskunde: ??? (heb een 5,1 nodig) |
Heb vier vakken gehad;
Nederlands; tussen de 6,1 en 8,1 :) Economie 1,2; tussen de 3.6 en 5.6 :( Geschiedenis; tussen de 4.8 en 5.3 :( Engels; tussen de 7,1 en 7,7 :) |
Frans: geen idee, achteraf balen dat ik die niet heb nagekeken
Engels: tussen 6.5 en 7.0 (moest een 3.5) Nederlands: zonder samenvatting meegerekend iig al genoeg (moest 3.6) Geschiedenis: durf ik niet na te kijken, moet 5.6 :( Duits: tussen 6.1 en 7.0 (moest 4.0) |
C&M: vwo
Fries 12: staat niet op het net :mad: , maar ging wel goed! (moest een 3,6) Nederlands: tussen 5 en 6 (moest een 3,7) Geschiedenis: tussen 3,5 en 4 (moest een 4,6 :( :eek: ) Engels: rond de 7 (moest een 4,3) Duits: rond de 6 (moest een 3,5) M&O: ??? (moet een 5,6 :( ) Wiskunde A1: ??? (moet een 5,2 :( ) |
frans, een 6 ofzo, moest een... 5
nederlands tussen 6 en 7 geloof ik, moest een 3 geschiedenis iets van een 7, moest een 3 engels iets van een 7 of 8, moest een 3 en duits is nog onduidelijk, ik moest een 5.3 en ik heb 26 punten, dus tussen de 5.2 en 5.8 ligt mijn cijfer... ieeeh wiskunde moet ik nog maken daarvoor heb ik een 4,5 nodig, maar dat ga ik wel halen |
E&M VWO
Frans 1,2: Rond de 9 Nederlands: Tussen 6 en 7 Economie1,2: Tussen 4,5 en 5,5 Geschiedenis: Rond de 6 Latijn: Rond de 5,5 Engels: Rond de 8 En ik krijg nog Aardrijkskunde en WiskundeA1,2. |
nl rond de 7
eco rond een 5/5.5 gs ben ik gestopt met nakijken aangezien het allemaal fout was en ik niet nog in een diepere dip wou komen :( engels rond een 7 (6.8/7.4) ak en wiskunde moet ik nog vwo em mijn bijvak is informatica maar daardoe je niet eindexamen in. Dat heb ik al na de 3e periode afgesloten met een theorie en praktijd toets.. en sta ik 8 voor op mijn eindlijst :) |
NL, tussen 6,9 en 8,5
EC, tussen 5,7 en 7,4 GS, tussen 5,6 en 8,1 EN, tussen 5,3 en 5,9 Heb steeds gekeken wat ik sowieso goed had en wat ik eventueel goed had waardoor ik dus twee puntenaantallen per vak had. Dan nog eens laagste en hoogste bandbreedtes, vandaar grote marges. |
Wiskunde een dikke 8 0f 9
Nederlands 6sje Engels 7of8 Natuurkunde scheikunde 6 Dat heb ik tot nu toe gekregen.... PeaCe |
Citaat:
|
Citaat:
een-nul |
Engels: tussen 8,1 en 8,7
Nederlands: tussen 7,2 en 7,7 Geschiedenis: tussen 7,1 en 7,6 Economie: tussen 6,6 en 7,1 |
Citaat:
|
Nederlands; tussen de 7 en 8 ergens... moest een 3
Geschiedenis; tussen de 8,5 en de 9!! :eek: Economie; tussen de 5 en de 6, moest een 4.. Engels ergens rond de 8,5 denk ik... moest k ook een 3 voor halen. Dus ben opzich best blij :D |
Nederland tussen 6 en 8 --> Moest een 5.8 halen :)
Uiterlijke verzorging 1/3e deel heb ik al een 8.7 heb ongeveer een 7 en 8 gehaald --> Moest een 4 halen :D Maatschappijleer tussen 5 en 7 --> Moest een 6.5 halen :( Engels is nog de vraag nog niet nagekeken maar wel ontzettend goed gemaakt :D Biologie moet ik een 7 halen!! :( Nog 1 dagje ben ik er allemaal van af :rolleyes: |
NE | 7,5 - 8,5
EC1 | 4,0 - 5,0 SK1 | 5,5 - 6,5 EN | 8,5 - 8,9 WIB1 | 5,3 - 5,9 Tot nu toe alleen een onvoldoende voor Economie (extra keuzevak) op mijn eindlijst, als ik tenminste redelijk heb nagekeken.... Nu Biologie(12) en Natuurkunde(1) nog.... |
Het gaat tot nu toe niet echt lekker
Ne tussen de 6 en 7 Eco tussen 4 en 5 La tussen 5 en 6 Eng tussen 4 en 5 Sk tussen 5 en 6 Wis tussen 5 en 6,5 |
Bio: 4.8/6.3
Ned: 6/8.5 WiskB1,2: 5.2/7.4 Ec1: 5.2/5.7 Eng: 6.2/6.6 Soms zit er zo'n groot verschil tussen de punten omdat ik de ene keer heel streng nakijk en de andere keer normaal. Ik doe trouwens Havo N&T |
Ik ben al klaar met examens.
Aardrijskunde: 7,5-9 Economie 1,2: 7-9 Engels: 6-7 Geschiedenis: 6,5-7,5 Nederlands: 7-7,5 M&O: 7-9 Wiskunde: 7-8 |
Citaat:
Goed man... je bent geslaagd :p ... toch? ;) |
Citaat:
Waar kom jij uit Friesland? Ik ga naar Buitenpost naar school (ondanks mijn Groningse vlag als avatar :P) |
Tot nu toe:
MO: 6-7 (moest een 5,5) NL: 9-10 (extreem goed, ik moest een 5,6) GS: 5,5-6 (moest een 4,5) EC: 7-8 (moest een 5,6) AK: 5-6 (moest een 4,9) <== hoop dat deze voldoende is EN: 7-8 (moest een 3,9) Wiskunde komt morgen... |
Twee leraren konden hun mond niet houden :D
Ik heb voor scheikunde1 iig een 8 en voor nederlands 46 punten, dus 9.2-9.7 :) Verder heb ik zelf ingeschat: eco1 een 6 en engels 6,5-7. |
Grof geschat:
Nederlands een 7 Scheikunde een 5.5 Engels een 9.3 Wiskunde B12 een 4.5 |
Citaat:
Hahaha. En jij bent slecht in begrijpend lezen... |
Ik doe HAVO en met streng nakijken heb ik:
Biologie: 6,0-6,5 nederlands: 7,4-7,7 wiskundeB1: 9,3-9,7 economie12: 8,1-8,6 engels: 6,2-6,8 ik sta voor alle vakken nog een 7 of hoger ik heb maandag nog natuurkunde 1 en daar mag ik een 3,1 op halen en ik heb dinsdag nog scheikunde daar mag ik een 4,0 ophalen yeah ik ga dik slagen :cool: |
MeNSjUHS!! AllemAal klagen!! Hierdoor zullen de cijfers nog hoger worden!! En is de kans op slagen nog groter!!! YiHHiee.. Dus bel naar LAkS Of ga naar www.laks.nl of www.eindexamens.nu ...Dus mensen gA klagen!! EN DAN WORDEN JE CIJFERS HOGER!!!! :p :) :eek:
|
VWO, profiel E&M
ruwe schatting: nederlands: 6 economie1,2: 4 (heb een 4,3 nodig :S ) geschiedenis: 6 Engels: 6 nog te maken: Aardrijskunde, Wiskunde A1,2 en maatschappijleer |
Citaat:
|
Citaat:
2 keer een stom en irritant bericht. De inhoud is achterhaalt en die hoofdletters aldoor, maken me pisnijdig. Oftewel: een doorsnee breezerslet. |
Ik moet nog 4 examens doen :(
Ik sta voor deze 3 examens zo: Frans : 6.3 - 8.3 (moest een 5 halen) Ned Leesv 6.3 - 8.3 ( moest een 4.5 halen ) Engels 5.0 - 7.0 ( moest 5.1 halen :( op hoop van zegen gaat die normering omhoog! ) Ik moet nog: Duits (morgen, moet ik een 5.1 voor halen) Biologie (maandag, kan ik uiterlijk een 4 voor halen) Economie ( maandag, kan ik een 4 voor halen ) Ned Schrijfv ( dinsdag, moet ik een 5 voor halen ) IK HOOP DAT IK HET HAAL!!! Met biologie en economie heb ik alvast 2 5en gemiddeld gerekent, dan kan het allleen maar meevallen anders moest ik ( om geen ov's te halen, maar ik mag 2 5en gemiddeld staan ) voor eco een 5 halen en voor bio een 6 :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
NL - 6-6.8
Engels - 7.2-7.8 Duits - 6.4-7.4 (schat ik, niet nagekeken) Scheikunde - 5.6-6.5 Wiskunde B - 5.6 - 6.5 schat ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunstgeschiedenis: 6,3 (staat al vast)
Biologie: 5,3 - 5,8 ( moest een 5,2 ) M&O: 6,5 - 7 ( moest een 5 ) Nederlands: ong. 6 geloof ik :s ( moest een 4,3 ) Geschiedenis: 4,5 - 5 ( moest een 5, 3 :( ) Economie1: ook een 6 ong. geloof ik :s ( moest een 4,2 ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste verstandige mensen kunnen zelf ook wel bedenken of ze wel gaan klagen hoor! hebben ze jou niet voor nodig hihi :D |
ik doe havo oude stijl
Biologie: Minimaal 6,5 Nederlands: Minimaal 7,5 Aardrijkskunde: minimaal 5 :( Engels: Minimaal 7 valt op zich wel mee dus...nu nog Wis morgen (HELP) en dan maandag Frans....ik hoop echt minimaal 6 kan ik 3 halen voor mondeling... En woensdag Nederlands opstel zie ik ook wel tegen op hopelijk 7 want ik wil minimaal twee 7''s hebben voor compensatie... |
Mensen, mensen, vrede op aarde... :cool:
|
Kunnen we NoNa-GaBY niet van dit forum verwijderen?
|
Citaat:
IDEE? |
Citaat:
|
nederlands -- 7.2
scheikunde 1,2 -- 6.2 engels -- 7.2 wiskunde b 1,2 -- 6.2 :D |
Heb gehaald:
Nederlands minimaal een 7 (moest een 3.6) Economie 1.2 minimaal een 6.5 (moest een 4.5) Geschiedenis minimaal een 4 (moest een 3.8) Engels minimaal een 5.8 (moest een 5.2) Moet nog halen: Aardrijkskunde een 2.7 M&O een 4.5 Wiskunde een 3.4 ofzo Dusseeeeeeeeeh, ben wel blij, heb alleen nog niets aan M&O gedaan en bij Aardrijkskunde heb ik alleen maar 1 boekje doorgelezen en bij Wiskunde alleen maar een paar hoofdstukken doorgelezen (niet de belangrijkste) dus............... Doe trouwens VWO, profiel economie & maatschappij, als bijvak M&O en biologie. |
ned: tussen 6.4 en 7.8
eng: tussen jah 't zelfde wiskunde tussen 7.4 en 7.7 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |