![]() |
Help me nou
hallo, ik heb n vervelend probleem met mn msn.
ik maak verbinding met internet, en kan gewoon websites enzo bezoeken, maar zodra ik msn aansluit, word ik van internet afgegooid, of iig, hij kan dan geen verbinding meer met websites maken. ik weet niet hoe het komt, ik heb niet zitten kloten met internet opties ofzo, en ik heb ook niks gedownload. hoe kan ik dit fixen? alvast bedankt |
help me nou, het is echt heel vervelend hoor
|
1) topictitel gaat nergens over
2) uppen na 14 mins stellen wij niet op prijs.. dus... zoek zelf maar wat rond.. en lees announcements |
en verder nog:
welke MSN versie wat voor internet verbinding wat voor windows etcetc |
Citaat:
verder zie ik nog meer topics met de titel: help staan. en besides, ik heb hulp nodig, dus dan lijkt 'help' me wel de beste. maak er aub niet zo'n probleem van. ik weet neit wat voor msn ik heb, ik heb adsl, windows xp. |
Om je MSN bersie te achterhalen:
Open MSN ga Help en dan naar informatie over MSN |
Citaat:
En je kan het ook gewoon beleefd vragen zoals de rest dat doet... :rolleyes: als je het nou nog es vriendelijk vraagt helpen we je graag ;) |
versie 4.6
|
Citaat:
'hoe kan ik dit fixen? alvast bedankt' is dit niet vriendelijk? hoe wil je dan dat ik t vraag? ok nog n keer: jongens, ik heb echt n probleem met msn, blablablabla, willen jullie me alsjeblieft helpen zodat ik in t vervolg weer gezellig kan praten met aardige mensen zoals jullie :) dank jullie wel! |
ligt het niet aan proxy instellingen, asdl dat er steeds af ligt, download eens msn 5.0 en kijk dan eens wat er gebeurd
|
Citaat:
|
Citaat:
wat andere doen hoef jij niet ook te doen.. als het een rage is om zelfmoord te plegen.. doe jij da dan ook ? verder up je hem na`14mins.. geen geduld dus.. je moet niet verw88 da iedereen elke minuut hier kijkt... dan ga je maar op irc.. |
Citaat:
Verder: een meer-omschrijvende titel was beter geweest, zoals: [XP] Internet down na afsluiten MSN Dit geeft al kort aan wat je probleem is, watvoor besturingssysteem je gebruikt (XP) en laat zien dat je moeite doet. Hierdoor zullen forummers sneller bereid zijn je te helpen. Just for your benefit. :) |
als we toch allemaal aan het mierenneuken zijn, zeg MSN Messenger ipv MSN, want MSN is geen programma (zelfs geen protocol) maar meer een.. soort merk ofzo
|
gelukkig hebben we nog mensen zoals stefan power die niet zeuren om topictitels en andere bullshit.
lame ass gasten |
Zien jullie nerds t zonlicht nog weleens? Fuckin hell...... Hey hey!
|
Citaat:
|
damn is al bijna net zo erg als GOT hier.... er zijn niet allemaal van die kneusjes die hele dagen op forums rondhangen en exact weten wat ze moeten posten om niet afgezeikt te worden :S
|
Dit loopt een beetje uit de hand, cool it people.
Verschil met GoT is er wel degelijk, en niet alle users gaan even aardig om met newbies die zich niet aan de FAQ en forumgeboden houden. Geen reden tot paniek, maar er vriendelijk op wijzen. Nu on-topic verder graag, of verder discussiėren op Beleidszaken als je dat nodig acht. |
hahaha, GE-WEL-DIG. waar sommige mensen zich druk om maken. en idd warmaster, er zijn weliswaar belangrijker dingen in mijn leven dan weten hoe ik me moet gedragen op dit forum.
chappau chappau!! ik ben verder geen newbie hoor, gewoon iemand die 1 keer comp. probs. had. ga nu maar weer allemaal fijn verder met jullie computers, dan ga ik van het leven genieten. laterrr! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |