![]() |
Wiskunde..!! Blegh..
Bleeegh...!!!!
Wat was de examen van wiskunde moeilijk..!! Ik doe Administratie VMBO KBL Ik ben altijd al slecht geweest in wiskunde. In de derde kon ik kiezen tussen Duits en Wiskunde, ik heb wiskunde gekozen omdat ik in de 2de maar een half jaartje Duits heb gehad, de leraar Duits was overspannen geworden. Voor Duits stond ik in de 2de, in dat half jaar, een 4 en voor wiskunde een 6, dus had ik wiskunde gekozen. Ik heb daar geen spijt van, maar ik snap echt helemaal niks van wiskunde, ik heb op de examen zeker wel bij 5 vragen ofzo een vraagteken gezet. De rest ging wel redelijk naar mijn gevoel, maar toch niet goed genoeg.[/COLOR][/B] |
WAT DOE JE DAN VOOR RICHTING OpLEIDING
IKZELF DOE VMBO KADER EN IK VONd het wel makkelijk WEl SAAI lttrz (y) :cool: |
Wiskunde op VMBO tl was een eitje.. kregen er zelfs nog een vel met formules bij kom op zeg hoe makkelijk kan je het maken.
|
ja was makkelijk
je hoefde gelukkig zelf geen formule bij elke som te verzinnen 't stond er gewoon bij easy |
[COLOR=deeppink]Ik doe vmbo KBL
Wij kregen ook een velletje met formules, maar ik heb altijd al niks van gesnopen, van heel wiskunde niet. Dus daarom denk ik dat ik het moeilijk vond :confused: Achja..kmerk et wel aan me cijfer :confused: |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |