![]() |
Metropolis Festival R'dam
Metropolis festival 2003
05/07/2003 - 06/07/2003 Rotterdam, Nederland Metropolis, gratis en groot festival in Rotterdam. Voor het eerst in 2003 twee dagen, waarbij de eerste dag door de bands gespeeld wordt in het clubcircuit van Rotterdam (Nighttown, Rotown, Waterfront), en de volgende dag door dezelfde bands in het Zuiderpark naast Ahoy'. Bevestigde artiesten: Artefact Carlos de Nigaragua Y Familia DJ Scud Eastern Lane Electric Six Harcourt, Ed Interpol Krumb Snatcha Locos por Juana Mastodon Reject Club DJ's Riots, the Riplets, The Robocop Kraus,The Rotterdam Ska Jazz Foundation Satellite7 Warlocks, the Hoe kom je er? De clubs zijn dichtbij het centrum/Centraal Station gelegen. Het Zuiderpark is goed bereikbaar met de metro. Ahoy' aanhouden. Bron. Ik ga denk ik wel, want Electric Six, Ed Hartcourt en Interpol zijn wel leuk. En het is gewoon wel gezellig he, lekker in de buurt. Ben benieuwd naar dat club gebeuren, het is gratis dus zal wel snel vol zijn. 2 jaar terug was ik er ook maar toen heb ik alleen Oil gezien door de mensen met wie ik was. Vorig jaar ging het niet door. Wie gaat en meningen? |
Metropolis watches and thoughtfully smiles lalala (sorry)
ik ken helemaal niets van bovenstaande :o |
Electric Six, Interpol & Ed Harcourt gratis op 5 & 6 juli terwijl ik 4 juli op vakantie ga? Dat moet een grap zijn :( (gelukkig heb ik Interpol al in Paradiso gezien maar 't blijft jammer)
|
Ik ga ook. Ik wil Mastodon, Interpol en The Robocop kraus weleens zien.
|
oh ik zit dan trouwens toch op graspop
en als ik dat niet zou zitten zou ik dan in alkmaar zijn op het buitenfestival van parkhof |
Ik ga voor Interpol en Robocop Kraus
|
Ik ga voor Electric Six en Interpol..
Maja sowiezo chillen op Metropolis :).. |
ik ben er
|
ed harcourt
interpol mastodon hmm, als ik niet in studio zit dan ga ik zeker :cool: |
Citaat:
|
ik ga misschien ook wel even n kijkje nemen
|
ik ben er ook
|
En vergeet Eastern Lane niet, jonge band, goed debuut album. Beetje strokes soms, beetje acoustisch soms :D.
|
Ik ken al die bands etc alleen van naam..verder niet.
Maar ik ga wel, al is het maar om bands te ontdekken :) |
Artefact
Black Keys, the Breakcore a go-go ft. Dj Scud, FFF & Bong-ra Buffseeds, the Carlos de Nigaragua Y Familia Cheb Balowski DJ Scud Eastern Lane Electric Six Green Hornet Harcourt, Ed Interpol Krumb Snatcha Locos por Juana Mastodon Mono Olabola Postal Service, the Reject Club DJ's Riots, the Riplets, The Robocop Kraus,The Rotterdam Ska Jazz Foundation Satellite7 Thermals, the Tyde, the Warlocks, the |
Citaat:
de rest ken ik niet echt maar zal dan ook wel op z'n minst ok zijn |
Er zijn wat onduidelijkheden ontstaan over de optredens in de Rowtown Ekko Paradiso Tent, doordat de festivalkrant wat anders aan geeft dan de site.
Aanvankelijk zou Ed Harcourt optreden, maar dat is afgelast, waar toen The Thrills voor in de plaats zouden komen. Ook dit gaat niet door en nu zal de Reject Club waarnemen. Zij draaien ook tussen de optredens door. op http://www.metropolisfestival.nl/new...grammering.htm |
Citaat:
|
misschien als ik geld heb
maar denk niet dat et doorgaat :( |
Ik ben er! Ik vind het een geweldige vondst! Zoveel goede bands en dat voor GEEN geld (y)
FFF! Bong-Ra! Scud! Mastodon! Interpol! |
Nou maar hopen dat het niet te warm wordt, en er niet zoveel debielen zijn als op prutpop afgelopen zondag..
Metropolis is :cool: |
heheh, mastodon:cool:
nee, ik ga denk ik wel...is toch gratis |
ik wil er echt heel graag heen en ben 2 vrienden aan het overhalen om mee te gaan maar ze doen moeilijk :mad:
alleen ga ik denk ik niet, of ik moet een makkelijk maar vervelend iemand meeslepen.. hmm. |
Citaat:
ik ben makkelijk maar vervelend. :p |
Interpol vind ik wel gaaf, en the Rotterdam Ska Jazz Foundation is dacht ik mij te herinneren wel gaaf... Maar Rotterdam is opzich wel ver en het is weekend dus geen ov :(
|
Citaat:
ik heb de hik. |
Rotterdam Ska Jazz foundation komt ook in Nijmegen binnenkort. Ik zou dr wel heen willen, maar 5 juli ben ik weg en 6 juli is mn pa jarig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog 4 dagen kinders. hopelijk ben ik dan tegen die tijd beter :|
|
Citaat:
Je moet wel je gezicht laten zien bij Breakcore :p.,. |
waarom kom ik daar GVD nú pas achter :mad:
|
Oeh oeh nu ken ik Interpol dus wel :D heb er erg veel zin in :) (y)
|
even snel wat vrienden alarmeren en i'm there.
is er trouwens ook een markt ? op parkpop wel, maar daar ben ik niet heen geweest. ik wil een interpol-shirt ! :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja ik ga er heen, heb zelfs al vrienden weten te regelen
|
ik ga.
wat is mastodon trouwens voor muziek ? |
Te hard voor jou :P ;)
|
Natuurlijk ga ik. :)
|
Citaat:
|
godverdomme ik ga wel iemand inhuren om mee te gaan :mad: dit schiet niet op, al mijn vrienden zijn te lui om te werken of ze houden van ska
HO NO! |
Citaat:
|
he kut, ik moet werken, nou ja, kut, he. :mad:
maar misschien mag ik eerder weg. kut. |
Ik ga misschien toch, als dr iemand mee wil.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |