![]() |
Slechte line-up is de nieuwe mode?..
Het lijkt alsof het een trend is om een slechte line-up te hebben,
ieder festival wat ik tot nu toe zie (van Parkpop tot Bizarre) heeft (een van) de slechtste line-up tot nu toe! Het is niet alleen dat ik dat vind, maar ik hoor andere het ook steeds constant zeggen dat het allemaal slechte line-ups zijn. Kan ik volgens jaar vergelijkbare line-ups verwachten? :/ |
Slecht is relatief.
|
ACH....nog niet alles is bekend.
En soms is er gewoon niks beters te krijgen. De bands zitten in het buitenland of willen niet. En als je het zo bagger vind, organiseer zelf iets ofzo? |
ik vond het tot nu toe allemaal wel aardig
|
Offtopic: En gatverdamme, trend dit trend dat. Ik háát dat woord. net zoals geil, en hip.
|
Citaat:
trouwens... "trend"... moet dit niet op lifestyle? |
Citaat:
De TMF-awards heeft in vergelijking met alle andere jaren de beste line-up gehad.. |
Ja dat trend, hype, hip begint me ook aardig de keel uit te hangen. Sars daarentegen never gets old :D SARSHARD GODVERDOMME!
|
de line-up van housefeesten daarentegen is de laatste tijd gruwelijk goed... zelfs van de feesten waar je liever niet heen wil gaan... ontzettend zonde... dan denk ik bij mezelf, goh, deze dj had het heel leuk kunnen maken op een ander feest, die trouwens ook... en die... en die... :(
|
DJ's....
|
waldrock heeft vind k geen slechte line-up...maar ach...slechte line-ups horen erbij tegenwoordig net zoals slecht pop veel te vaak op tv zien er tegenwoordig bij hoort...
|
Ik snap het niet. Vorig jaar waren de festivals best te pruimen. Pukkelpop, groezrock, bizarre. Heel cool hoor dus niet zo zeiken, vooral pukkelpop, man wat een bands. (maar ja het moet je smaak zijn.)
Lowlands had idd een zuigline up, en nu weer. het zal er ook niet beter op worden. En voor de sfeer alleen ga ik echt niet. |
Citaat:
"Ik snap er geen SARS meer van" :D |
ik vind graspop en Rock Am Ring er helemaal niet slecht voorstaan
|
Citaat:
graspop doet het echt goed inderdaad |
nix mis met die van lowlands (y)
|
werchter heeft anders wel de beste line-up ooit !
:( ik moet mezelf niet zo kwellen. |
Citaat:
daar staat een nummer over over trends (negatief erover) |
de line up van lowlands is trouwens best ok
net zoals die van het mid summer fest enzo |
Citaat:
ik vind het maar een poep line-up anders... |
Die van WOA is goed hoor. :)
|
Citaat:
veel lineups vallen mij ook tegen, graspop is erg magertjes, en over festivals als pinkpop en lowlands zal ik me maar niet uitlaten.. (n) |
Citaat:
ik heb het over waldrock. |
Citaat:
En ach, vroegah was alles beter, hm.. |
Citaat:
Lowlands lijkt me ook cool, maar meer voor de leukigheid en de sfeer, en eigenlijk ga ik daarvoor geen 118 euro oid neerleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmmmmmmmm
ben echt benieuwd. rrrrrrrrrrauw |
@ Danique: ja je hebt wel gelijk.. maar als je kijkt wat er nú aan bands bekend is (voor Lowlands) en wat er vorig jaar kwam.. vind ik het nu al beter. Vorig jaar was gewoon een ramp. Twee jaar geleden viel het volgens mij ook wel mee. Ach.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar dus een van de weinige.. |
Citaat:
ok, forget i said anything |
Citaat:
Er zijn altijd maar 2 festivals met een gave lineup. Ik heb nog nooit gezien dat er 5 festivals waren die er echt goed voorstaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |