![]() |
Mysteryland: De lineup
Op 23 augustus is het dan zo ver. De 2003-editie van Mystery Land. ID&T presenteert alvast de indrukwekkende lineup:
Mainstage Paul van Dyk Timo Maas Sven Väth Ferry Corsten Sander Kleinenberg Michel de Hey Tomcraft Laidback Luke Subliminal Sessions Erick Morillo Harry Romero Jose Nunez Who da Funk Melvin Moore Cocoon Sven Väth Richie Hawtin Marco Carola Swayzak Funk d Void Tobi Neumann Q-Dance Dana Kai Tracid DJ Luna Haze & Abyss The Prophet Technoboy Bas & Ram Pila Rush by the people of Chemistry Marcello Marysol Victor Coral Brian S. Onno Lacroix Roog Erick E. Nickie Nicole Splendid Steve Boomselecter Andy C Go Lighter Femme Fatale Lewy Mc Lady Bee Mc Lyrical Tie Mc Dart Mc Vin-e Artquake Stefano Richetta Steffi Joris Voorn (live) Kareem Raïhani Quick & Brite (live) Spliph Alexander Kowalski (live) Juan Sanchez Secret Cinema (live) Lexion Lester Claassens Calvin Jurgen Stephen Jose G-Spott (live) The Freak DJ Joop Jochen Lock n Load CreamTeam (live) Jean MC Mickey MC Pryme Third Movement Dhakela Peaky Pounder Kay D Smith DJ Daisy Manu Le Malin Rude Awakening LIVE! Catscan Promo TTM DJ Team Rauw Joost van Bellen Glimmer Twins Sanyi All Is One Krien 100% Isis Juha Tommy Jasha Lust-het-Leven Zeker niet verkeerd (y) |
ja wordt zeker kaartjes halen... Rushhhhhhhhhhh
Dance valley is trouwens ook niet verkeerd, alleen zo duur... |
standaart line up van id-t ,elke jaar gewoon et zelfde :rolleyes:
|
Ik vind die line up echt triest voor ID & T!!!
Niet m''n geld waard!! Geef mij maar Dance Valley :D |
Paul van Dijk... *zwijmel zwijmel*
En voor de rest een aardige line-up....ik ben dus van de partij :). |
technoboy!!!! :D
|
Citaat:
technoboy staat tegenwoordig op elk hardstyle feest dus zoo special is dit van id-t nou ook niet |
Dat boeit me geen fuck, mysteryland wordt het eerste feest van id-t waar ik heenga. En technoboy vind ik geniaal.
|
erg jammer dat de hardtrance tent ontbreekt. sowieso weinig trance op ML dit jaar :(
maar ja..ik ga toch wel |
heel jammer, richie, sven en alexander hadden het heel leuk kunnen maken op een ander feestje...
maar ach, ik ken mezelf, ik zal hier uiteindelijk wel weer belanden en dan helemaal arelaxed worden van de kutsfeer en de stomme mensen en dan veel te veel drugs gebruiken en arelaxed worden en dan ruzie krijgen en veel te lang afteren zodat ik helemaal kapot ben en het nog niet eens leuk heb gehad... :( waarom is mijn leven zo zwaar |
Third Movement
Dhakela Peaky Pounder Kay D Smith DJ Daisy Manu Le Malin Rude Awakening LIVE! Catscan Promo TTM DJ Team hehe zeker wel present !!! dat al die kiddycore gabbertjes maar wegblijven :p |
Waarschijnlijk ga ik wel dit jaar.
Er staat een splendidtent dus dat zou m'n geijkte standplaats kunnen zijn, maar ik ben ook al een beetje uitgekeken op hun feesten en ik zou graag met andere styles kennis maken. Dus, welke artiesten moet ik heen volgens jullie, welke stijl draaien die en waarom zijn ze goed? |
Ik wil wel gaan, maar met wie? In de vakantie zijn er niet veel mensen over vrees ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sven Väth Richie Hawtin Funk d Void Tobi Neumann zijn allemaal leuk in cocoon, en dan met name sven, onze held, die zich afgelopen weekend in parijs weer eens vreselijk heeft bewezen... wow... hij was echt zo goed, hij is in topvorm dus zeker de moeite waard Stefano Richetta Steffi Joris Voorn (live) Alexander Kowalski (live) Secret Cinema (live) zijn allemaal vet in artquake... jeee, alex joris en jeroen live is helemaal geweldig...hmm... misschien moet ik toch iets minder sceptisch zijn over het hier belanden en een rotdag hebben het wordt gewoon cool :D |
/kick
Nog een maandje en dan is het zover :D Wat ik trouwens opmerkelijk vond is dat Ben Sims is toegevoegd aan de line-up van de Q-Dance tent. Wat doet een tribal techno-dj tussen Dana, Luna, Pila etc... :confused: |
ID-T maakt de line-up niet, behalve op de mainstage en bij de ID-T radio tent...
En de mainstage vind ik wel geil. Trancetent was vorig jaar beter, maar misschien kunnen de dj's van dit jaar me positief verrassen. Voor de rest ligt het dicht bij huis. Het wordt top! :D |
Citaat:
Trance was vorig jaar inderdaad ruimer vertegenwoordigt... Maarja, ik ga toch voor Cocoon en de main (y) |
Citaat:
Maar die actie van Q-dance snap ik ook niet echt! |
Voor de volledigheid nog even de timetable van Noord en Zuid.
MYSTERLAND NOORD COCOON 11:00 Serafin 12:30 Swayzak Sound System 14:00 Tobi Neumann 15:30 Marco Carola 17:15 Richie Hawtin 19:00 Funk D'Void 21:00 Sven Väth 23:00 einde Q-DANCE BUITENPODIUM 11:00 Bas & Ram 12:15 Kai Tracid 13:45 Ben Sims 15:15 Pila 16:30 The Prophet 17:45 Dana 19:00 Haze & Abyss 20:15 DJ Luna 21:45 Technoboy THIRD MOVEMENT 11:00 Dhakela 12:15 Peaky Pounder 13:30 Kay D Smith 15:00 DJ Daisy 16:30 Manu Le Malin 18:30 r_AW (live!) 20:00 Catscan 20:00 DJ Promo 21:00 X-ess, D-passion, ACCT 22:30 einde TIPI DORP 11.00-23.00 hostess Jasha 11:00 Carlos Valdes 12:15 Shiva 13:30 Krien 15:30 Juha 17:30 Tommy 19:30 100% Isis 19.00-21.00 ODO7 aroma jockey 21:30 All is One 22:15 einde RAUW 11:00 Sanyi 14:00 Lx Pacific 16:00 Joost van Bellen 19:00 Glimmer Twins 22:15 einde MYSTERYLAND ZUID MAINSTAGE ID&T 11:00 Laidback Luke 12:15 Tomcraft 13:30 Futureshock 14:15 Sven Väth (special set) 15:45 Timo Maas 17:15 Paul van Dyk 18:45 Sander Kleinenberg 20:15 Ferry Corsten 21:45 Michel de Hey 23:00 einde SUBLIMINAL SESSIONS 11:00 Benjamin Bates 12:00 Melvin Moore 14:00 Jose Nunez 16:00 Harry Romero 18:00 Erick Morillo 21:00 Who Da Funk Einde 23:00 SPLENDID 11:00 DJ Lighter & (MC Dart) 13:00 Andy Callister & (MC Dart) 15:00 Lighter & (MC Vin-E) 16:45 Lewi & (MC Vin-E) 18:45 Steve Boomselecter & (MC Lyrical Tie & Lady Bee) 20:30 Femme Fatale & (MC Lyrical Tie & Lady Bee) 22:15 einde ARTQUAKE 11:00 Stefano Richetta 12:30 Steffi 14:30 Joris Voorn (live) 15:30 Kareem Raïhani 17:00 Quick & Brite (live) 18:00 Spliph 19:30 Alexander Kowalski (live) 20:30 Juan Sanchez 22:00 Secret Cinema (live) 22:30 einde LEXION 11:00 DJ Calvin 11:45 Lester Claassens 12:45 G-Spott Live 13:30 Stephen 14:30 The Freak 15:15 DJ Jurgen 16:15 DJ Jose 17:15 Lock 'n Load 18:30 DJ Jochen 19:45 Cream Team Live 20:00 Jean 21:30 DJ Joop 22:30 einde RUSH Hosted by Nickie Nicole 11:00 Onno 12:30 Lacroix 14:00 Roog 15:30 Brian S. 17:00 MarYSol 18:15 Marcello 19:15 Marnix 20:15 Erick E. 21:15 Victor Coral 22:15 einde VIP 11:00 Jip de Luxe 12:30 Orchid 14:30 Quintin 16:30 Marcus 18:30 Jani 19:30 Ricky Rivaro 21:00 Emjay 23:00 einde |
Nogmaals...ik = present :)
|
Ik = ook present >>
Vooral in de TTM tent maar ga denk ik wel even bij Sven Väth kijken. |
Hoe laat komt Jim?
En op welk podium? Is er ook nog een dress in pink code? Mysteryland mede mogelijk gemaakt door UNOX en MARS..... |
Ik zal denk het meest bij MAIN staan!
|
Citaat:
|
Indrukwekkend, ja. (y)
|
Ik ben het meest in de Artquake tent te vinden.
|
Ziet er leuk uit, maar een echte progressive area kan ik niet bespeuren. Jammer.
|
kanker, het is alweer over 2 weken en die gastenlijsten zijn in nog geen velden of wegen te bekennen
wat een kutfeest |
Citaat:
|
Citaat:
Althans...ik heb een promo ticket mogen ontvangen, dacht dat die ipv gastenlijst was.... Kan ernaast zitten ;) |
Citaat:
|
En nu is het gvd uitverkocht en dankzij het slome getreuzel van een aantal kan ik godverdomme niet heen
|
Citaat:
Ook volgens Ticketbox.nl zijn er nog kaarten beschikbaar (tenzij je VIP kaarten wilt hebben ;)) |
mooie lineup, maar kben blut en heb geen zin om geld te lenen voor n feest
|
Citaat:
Citaat:
een zucht van verlichting valt van me af tobi neumann moet ik toch nog maar weer zien, hij is een held |
Juhhh jij blij ;)
|
Ik ben er ook bij
|
Citaat:
|
de timetable van artquake klopt niet helenmaal, het verschilt met kartiertjes van de tijden die hier staan
hebben jullie ook zo'n zin om swayzak weer eens te zien?! |
Citaat:
Ik ga voor de hardere techno @ ttm ;) |
sjongejonge
*zet loze kreet in* TOOBIII NEUMANN!! JAAA |
Ik ga ook maar ik ga voor de third movement tent..
|
Citaat:
Rude Awakening jaaaaaaa :) (y) |
Citaat:
|
mijn programma;
12.00 - 13.45 Q-dance area 13.45 - 15.00 vervelen ;) vanaf 15.00 bij Third movement area 20.15 ff naar F. corsten 21.30 Joop in lexion area |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja, om een uur of 5 is er in de RAUW tent een modeshow
heel leuk http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/7878.jpg dan krijg je zulk soort taferelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |