![]() |
Doorreken vraag telt maar voor 1 fout?????
Ik hoorde gister dat bv bij M&O als je bijv 1 opg had met daarbij 9 vragen en je hebt er 1 fout en daardoor de 8 andere ook fout dat dan maar 1 punt steeds bij iedere vraag ervan afgaat...dus bij n doorreken vraag gaat er dan maar 1 punt af of gewoon alle punten die je kon scoren??? ingewikkelde vraag ik weet het, maar hoop dat jullie het een beetje snappen en het mij kunnen uitleggen???
|
Als je bijvoorbeeld bij 1A een rekenfout maakt en je maakt B t/m F wel goed (maar doorgerekend met fout) krijg je dacht ik toch die punten behalve de fout van 1A.
|
Een doorreken vraag wordt niet fout gerekend volgens mij. Je bezorgt de corrector wel een hele bult extra werk :)
|
ik bedoel dus 1a is fout waardoor je 1b t/m 1f ook fout hebt..omdat je met de uitkomst van 1a steeds verder werkt stel je krijgt bij 1b 3 punten , gaat er dan maar 1 vanaf??
|
Denk alleen geen punten voor 1A.
Je kan toch niet een vraag B fout rekenen die je goed zou hebben als je het goede antwoord bij A had. Dus denk geen punten voor A, maar wel punten voor B t/m F (zonder aftrek, dus bij 3 pnt krijg je 3 pnt en geen 2 pnt) ... |
haha toch best un ingewikkelde vraag he als je het zo bekijkt..ik hoop dat er dan maar 1 punt afgaat bij iedere doorreken fout..dan heb ik rond de 5.6 :D maja :S..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |