![]() |
Spuit niet
Ik, een jongen van 18, kom wel klaar als ik mezelf bevredig (neeh heb geen relatie) maar hij spuit niet.. Het sijpelt er gwoon uit.. (Waar maak ik me eigenlijk druk over :confused: ) maar is dit bij meer mensen zo ?
|
jes.. dat is normaal.. niet te veel pr0n kijken..
|
dat is idd normaal... het is geen brandweerspuit;)
|
Citaat:
|
is allebei normaal
ligt aan de mate van opwinding ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jahoor, niets mis mee. Dan maak je gewoon iets minder sperma aan, waardoor de druk wat lager is als het eruitkomt.
|
Lijkt me absoluut geen probleem. :)
|
O jah nou ik toch aan et vragen ben.. Als de mijne stijf staat.. dan is niet automatisch de hele eikel vrij.. alleen net het bovenste randje.. Of dat zelfs niet helemaal!
|
Citaat:
|
ene keer sijpelt (lol, het is geen fokking grot :))
andere keer spuit egt vet hard en ver.,... |
Je moet minder films kijken ;)
|
bij mij is het eigenlijk altijd de "1ste" lading die er wel uitspuit...
maar wat erna nog uitkomt spuit niet eht vaak meer |
Citaat:
|
Citaat:
Dit wat je nu zegt heeft er niets mee te maken. Als je voorhuid maar naar achter kan zodat je het goed schoon kan houden is er neits aan de hand. Ik geloof dat sommige mannen zelfs penetreren zonder dat ze eikel bloot maken, kan ook geen kwaad lijkt me. De regel is wel blote eikel eigenlijk, dus kun je met je hand naar achter doen. Geen problemen meer! |
Citaat:
|
Ligt er net aan.
Als je me eerst een half uur op het randje laat fietsen dan spuit ik naar de andere kant van de kamer (overdrijven is ook een vak maar om aan te geven dat het er dan flink hard uit spuit) Ga ik gewoon voor zo snel mogelijk dan is het inderdaad gewoon sijpelen. En vaak ook alleen maar de 1e keer hoor. De 2e keer zit al gelijk minder kracht achter :) |
Bij mijn vriend komt het soms maar tot aan zijn navel, meer dan 5 cm afstand is dat toch niet echt? En het sputtert ook maar wat zo'n beetje, echt spuiten zou ik het niet noemen.
|
moet je us een weekje wachten, en dan flink bezig gaan, wedden dat je je posters aan je muur schoon moet maken :D
|
hmm.. ik spuit altijd.. zitten vlekken op de muur, en das geen grapje heh.. alleen als me vriendin er is en ik spuit een paar keer op een dag ofzo dag uhh, gaat ie druppelen, maar na een dag spuit ie weer heerlijk ver
|
Citaat:
WATJE? Dan ben ik wel de koning der watjes, want ik durf het niet eens in me bek te stoppen die zooi. Lijkt me echt ranzig. Ik vind het al vies als het op me hand komt. |
Citaat:
|
blijf trekken
|
Citaat:
er zijn altijd van die leuke kunstjes te verzinnen zoals op het moment dat de eerste stroom eruit spuit (omg wat een zin o_O ) precies op DAT moment je voorhuid helemaal strak omlaag trekken :eek: dat was echt niet normaal meer waar het heen vloog :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |