![]() |
bang voor mezelf
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik kan niet alleen zijn...
Als ik alleen ben, word ik heel boos op mezelf. Dan herinner ik me alle slechte dingen die ik ooit gedaan heb en dan voel ik me waardeloos. Als ik dan muziek aanzet gaat het meestal wel weer een beetje beter (hangt van de muziek af...) Meestal als ik alleen ben ga ik iemand bellen, om maar iets te doen... Het ergste is als ik 's avonds alleen in bed lig. Dan wordt ik echt stapeldol van mezelf, en soms ga ik mezelf dan heel hard knijpen... in de hoop dat ik in slaap val!!! Uhm, tjah, nu heb ik het dan eindelijk ergens opgeschreven... |
he dream
ik weet niet precies wat je hebt.. het lijkt me wel heel erg vervelend want he is natuurlijk niet zo da er iedere avond iemand bij je is. je moet je maar proberen te bedenken dat iedereen slechte dingen in zijn leven heeft gedaan. een moordenaar of een verkrachter rouwt er vaak niet eens om, over wat hij heeft gedaan, dus waarom zou jij je dan gaan knijpen?? in vergelijking daarbij heb je niks gedaan.. je moet maar proberen dingen te zoeken die erger zijn, en trots op ezelf zijn omdat je die ergere dingen niet hebt gedaan.. misschien helpt dat. ik hoop dat het een beetje werkt. liefs en sterkte, ~*DeathlyDiva*~ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |