![]() |
4-Elements
Welke mensen van hier zijn daar nog meer aanwezig.
Ik ben toevallig aanwezig omdat ik voor de verandering weer is kaarten van een UDC feest win, tot dusver alleen nog maar kaarten gewonnen van UDC en dit is de 5e keer. Niet dat ik dat nou erg vind :) :) Wie weet tot dan... |
Ik uiteraard hehe
Digweed, Sister Bliss, Matthew DeKay, etc :) |
als iemand me sponsort, dan zeg ik zelfs nee :)
|
De enige goede dj die er draait vind ik Benny Rodrigues, en die draait binnenkort bij mij in de buurt. Dus ik ga niet.
|
Ik ben er ook!!! :D
ook kaartjes gewonnen :D Ik heb er btw heel veel zin in!!!!! (y) |
Ik heb er ook vrij veel zin in!
Ik heb trouwens nog 2 kaartjes over dus als iemand die wil kopen dan hoor ik dat wel. Bijna zaterdag. |
hey Invictus, zit jij niet ook bij PF??? :)
|
ben er, ook gratis kaarten (ik ken alleen maar mensen die gratis kaarten hebben, hahaha)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben om 4 uur weggegaan; wederom geen topsucces..
Vage mainstage acts; wel allemaal goed, maar t was geen geheel... en veeeeeeeeel te druk |
waar hebben jullie die kaartjes allemaal bij gewonnen dan?
|
Het was eerst mwhoa en de 1 wel goed en de ander wat minder.
Sfeer was erg verschillend als ik het bekijk van hardhouse of main en club was ook wel lekker. Had nog wat energy bewaart voor het einde Michel de Heij en gotverdomme man ik was daarna ook meer dan alles kwijt want wat draaide hij gewoon super. Had vandaag later een voetbaltoernooi dus heb nog nie echt geslapen en begin wel moe te worden damn |
ik vond het eerst echt KUT!
maar na 2 uur werd het wel lekker knallen!!:D En die japanner in de fire!! WOW!! En de held van de avond was natuurlijk Michel de Heij!!! Kon niet veel beter ;) |
Sister Bliss was de verrassende topper van de avond :o
Verder vond ik John Digweed & Darren Emerson ook erg meevallen. Vond wel dat de sfeer ronduit klote wat was. |
Sister Bliss was inderdaad erg lekker.
Emmerson vind ik lekker maar dat komt door de muziek zelf en hij van Underworld afkomt. De sfeer in de Main was gezellig en gewoon maar in de hardhouse echt heel anders en veel mensen zo gruwelijk onder de drugs. |
Toppertjes van de avond :
Matthew DeKay Sister Bliss !!!! (L) Yousef sfeer was verder kut en organisatie ook niet denderend, maar heb me toch best lekker vermaakt. |
eeen (y) feest:D...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij ook trouwens ;) |