![]() |
1ste keer: a-l-t-i-j-d- missionaris?
Ik vraag me af hoeveel mensen ontmaagd zijn door de missionarisstand, zowel jongens als meisjes.
en wie niet, en hoe dan wel :) ik ben gewoon een ouderwets meisje, en ging gewillig klaarliggen ( wachtend op de vreselijke pijn...) |
Citaat:
ging erg handig zoals je begrijpt |
Ik weet het niet meer voor 100% zeker, maar volgens mij lag ik onder toen ik werd ontmaagd. Het meisje had al ervaring...
|
Ik lag ook onder..
|
Ik ben ontmaagd in missionaris, maar mijn vriend is niet ontknaapt (hehe) in missionaris, maar in 'boezemvriend' (zie ook sexwoordenboek:))
|
Ik ook, plat op mijn rug, benen wijd, knul ertussen. Tja, het ging. Tweede keer ik boven, ging ook.
|
Jah, zoals de meeste!
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit niet meer weet, maar waachijnlijk zal het wel in het missionaris-standje zijn gebeurd. :)
|
nee
ik zat boven.. |
Citaat:
|
ikke onder
zij boven *dramaaaaaaa* |
ik boven
|
Het lijkt mij wel geil om mijn eerste keer iemand achterlangs te nemen, in haar werkkleding. Maar ja, dat strookt weer niet met mijn principes. :D :)
|
Citaat:
Stel dat ze in een garage werkt en een overall aanheeft, die kun je dan eerst helemaal uit gaan pellen. En dan van die elegante schoenen met stalen neuzen. Als ze haar evenwicht verliest heb jij platte tenen! |
Ik wel :) En vriendin van mij ging bovenop, haar en haar vriendjes eerste keer... was wel gemakkelijker zei ze.
|
Allemaal missionarisstand.
Ze zijn vaak te zenuwachtig om het zelfs te willen. En het gaat denk ik ook het makkelijkst :) |
Ik ben niet ontmaagd in de missionarisstand
|
ik wel iig.
|
nou bij ons was het eerst ik onder.. toen ik boven en toen ik op bed en hij naast bed zeg maar op zijn knieen.. en jah toen was het wel een heel endje gebeurt :)
|
ik denk dat dat voor de eerste keer het minst pijnlijke is ja
|
Bij mij wel
|
mijn 1ste keer was vrouw boven..
geweldig ;) kon zij mooi alles bepalen dus heeft ze pijn zelf onder controle.. |
Citaat:
|
Citaat:
later bleek het voro haar ook haar "1ste keer" te zijn geweest.. naja vrijwillig dan :( dus was geen slechte keus, heb nog wel afgewisselt, dus na zij bovenop gewoon missionaris gedaan omdat ze geen pijn had enzow.. |
Ik heb t maandenlang alleen missionaris gedaan. Eén keer zat ik boven en drie dagen later was t uit :( (niet daardoor hoor)
|
nu je t zo zegt...jah :)
|
mijn vriendin zat bovenop, idd zo heeft meisje meer controle over pijn overigens zelfde nacht ook nog in missionaris gedaan allemaal erg fijntjes :d
|
Eerste keer..achterlangs.
|
Citaat:
Ik wel overigens. Mijn vriend ook. Ik ging er niet eens vanuit dat er nog mogelijkheden waren om het anders te doen!! |
Citaat:
|
Ik lag ook onder. :)
|
een vriend van mij geloof je nooit maar die is in het bos op een bankje ontmaagd hij zat op het bankje en meisje erboven dat vond ik wel cool
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten.. misschien wilde ik t wel zo snel mogelijk vergeten.
|
neej ikke niej :o
ik bovenop hem : |
me 2. :D .
ach wat doet het ertoe als het maar lekker was en je er geen spijt van heb toch ...... |
Ha! ik ben niet ontmaagd ;)
|
Ik bovenop hem. Leek ons makkelijker om dat ding wat de juiste kant op te richten.
|
ikke niet, :D
|
Ik lag ook onder de 1e keer :)
|
ja :D
|
Ik zat bovenop, omdat ik toen zelf kon bepalen hoe ver hij erin ging. Dan kun je toch zelf het meest je pijn bepalen...
|
Ik zat boven toen ik ontmaagd werd
|
ik zat ook boven nu ik er over nadenk! moest moeite doen om t me te herinneren haha ;)
|
Citaat:
|
volgens mij zij bovenop :)
|
Ben blij dat ik gewoon missionaris heb gedaan, want ik was anders volgens mij gestopt :eek: zo'n pijn :(
|
ja
|
Ook missionaris
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |